וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.7: ארסנל רוצה את חכים זייש, הארי מגווייר רוצה ליונייטד

התותחנים שמעו לעצתו של אוברמארס ועשויים לצרף את "היורש של אוזיל", כוכב לסטר מעדיף את השדים האדומים, המירוץ אחר דני אלבס נמשך

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

העברות

* סביליה הודיעה על החתמתו של קשרה של פורטו בשנים האחרונות, אוליבר טורס בן ה-24. הספרדי חתם תמורת 12 מיליון יורו על חוזה לחמש שנים וישתף פעולה עם מונס דאבור.

* מייסון מאונט, קשרה בן ה-20 של צ'לסי, חתם על הארכת חוזה שתשאיר אותו במועדון בחמש השנים הבאות. מאונט, שגדל בצ'לסי, היה נהדר בעונה שעברה במדי דרבי קאונטי וצפוי לקבל לא מעט הזדמנויות ממאמנו בעונה שעברה, פרנק למפארד.

שמועות

* על פי דיווחים באנגליה, חכים זייש עשוי להצטרף לארסנל. הדיווחים מגיעים אחרי שמארק אוברמארס, המנהל המקצועי של אייאקס, דחק בתותחנים להחתים את הכישרון המרוקאי והגדיר אותו "מסוט אוזיל בחצי מחיר".

* על פי "טלגרף" האנגלי, כוכב לסטר הארי מגווייר מעדיף את ההצעה של מנצ'סטר יונייטד על פני ההצעה של מנצ'סטר סיטי.

* לפי ספורט הספרדי ארסנל הגישה הצעה על מלקום, שחקנה של ברצלונה. התותחנים רוצים להשאיל את הברזילאי לעונה אחת, עם אופציית רכישה. הקטלונים צפויים לדחות את ההצעה הזו מאחר שהם צריכים עוד כסף כדי לממן רכש נוסף.

* מנצ'סטר יונייטד מציבה אולטימטום על פול פוגבה ואומרת שלא תקבל הצעות על הקשר הצרפתי אחרי סגירת חלון ההעברות בבריטניה בשמיני לאוגוסט. כמו כן, הנהלת הקבוצה אומרת שלא תקבל הצעות מתחת ל- 170 מיליון יורו על השחקן. במירור האנגלי טוענים שסולשיאר לא יסכים למכור את הכוכב מבלי שיש לו מחליף ראוי, וכי הוא מוכן לקבל את לוקה מודריץ' או גארת' בייל מריאל מדריד כחלק מהעסקה.

* אתלטיקו מדריד מעמידה למכירה את אנחל קוריאה ואת ניקולה קאליניץ'. שני שחקני ההתקפה של הקולצ'ונרוס מפנים את מקומם לרכש נוסף שתבצע הקבוצה ממדריד, שם מקווים למכור את השניים במחירים גבוהים כדי לממן רכישות עתידיות.

* ליברפול נכנסת למאבק על חזרתו של פליפה קוטיניו לקבוצה. למבחר הספקולציות אודות עתידו של הברזיאלי נכנסת עוד שמועה שאומרת שליברפול מעוניינת להשאיל את קוטיניו לשנתיים, עם אופציית רכישה בסך 100 מיליון יורו. בתקשורת הברזילאית אומרים שהשחקן נתן את אישורו למהלך ורוצה לחזור לאנפילד.

* ארסנל סימנה את אברטון הברזילאי כאחד היעדים המרכזיים לחלון ההעברות. החלוץ הראה יכולת מרשימה בקופה אמריקה, והתותחנים הם המועמדים העיקריים להחתימו למרות התעניינות מצד מילאן ואתלטיקו מדריד.

* לפי המירור האנגלי מנצ'סטר סיטי לא תעמוד בדרכו של לירוי סאנה לבאיירן מינכן. הבווארים הציעו 70 מיליון פאונד עבור הגרמני, 30 מיליון פחות מדרישותיהם של האנגלים. במועדון אומרים שאם וכאשר תגיע הצעה בסכום הנכון, השחקן יכול להחליט לעזוב את התכולים.

* אחרי שהיה ברשימת השחקנים שעתידים לעזוב את ריאל מדריד, יכול להיות שדני סבאיוס דווקא ימשיך ללבוש לבן בעונה הבאה. הקשר הספרדי הרשים את הצוות המקצועי בטורניר היורו עד גיל 20 וכעת לא בטוחים בקשר לעתידו. מי שעוקבות אחרי השחקן במקרה ויעזוב הן טונהאם ומילאן.

* הקשר הספרדי אוליבר טורס צפוי לחתום בסביליה. הקשר שיחק בשתי העונות האחרונות בפורטו וכעת צפוי לחזור לספרד ולשחק תחת לופטגי.

* על פי התקשורת הברזילאית, ארסנל סימנה את קשר גרמיו ונבחרת ברזיל אברטון, מכוכבי הזכייה בקופה אמריקה.

* באנגליה מדווחים שדני אלבס נמצא על סף חתימה במנצ'סטר סיטי. הוא צפוי לחתום לעונה אחת ולהרוויח 120,000 ליש"ט לשבוע. הוא יתאחד עם פפ גווארדיולה, שאימן אותו בעבר בברצלונה. עם זאת, ב"אס" טוענים שגם ארסנל עדיין לא ויתרה וגם טוטנהאם בתמונה.

* ה"סאן" הבריטי טוען שמנצ'סטר יונייטד הסכימה לדרישתה של לסטר סיטי, והיא תשלם 80 מיליון ליש"ט על הבלם הארי מגווייר. הבלם צפוי להגיע עוד היום לבדיקות רפואיות במועדון.

* לסטר כבר שמה עין על מחליף: מדובר בבלמה של ברייטון, לואיס דאנק, עליו השועלים יציעו 45 מיליון ליש"ט.

* פיליפה קוטיניו יעזוב את ברצלונה? כנראה שלא. רשת "סקיי ספורט" טוענת שראשי המועדון הבהירו לסוכניו של הברזילאי שאין סיבה לחפש לו קבוצה חדשה, וכי לצוות המקצועי יש תכניות לגביו והם בונים עליו כשחקן הרכב.

* מצטרפות חדשות למירוץ אחר כוכב ליון נביל פקיר: ריאל בטיס, ולנסיה וסביליה כולן לוטשות עיניים אל עבר הקשר המצוין.

* מועמדת מפתיעה לקלוט את דייגו קוסטה: פלמנגו הברזילאית.

* סלטיק דחתה את הצעת ארסנל - 25 מיליון ליש"ט על המגן השמאלי קירן טירני.

* על פי "דיילי סטאר", טוטנהאם מוכנה להציע לרומא את טובי אלדרווירלד ו-36 מיליון ליש"ט בתמורה לניקולו זאניולו.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 14.7: הושלם הטרייד הגדול, מקסי גומס חתם בוולנסיה

לכתבה המלאה
דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
תם פרק אירופה? דייגו קוסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully