וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: אלג'יריה ניצחה 1:2 את ניגריה ותפגוש בגמר את סנגל

ריאד מחרז העניק לנבחרתו העפלה דרמטית לגמר עם שער בדקה ה-94. סנגל ניצחה מוקדם יותר 0:1 את טוניסיה הודות לשער עצמי מוזר

שחקני נבחרת אלג'יריה חוגגים עם ריאד מחרז. רויטרס
איזה רגע. ריאד מחרז ונבחרת אלג'יריה בטירוף/רויטרס

יש לנו גמר: סנגל ואלג'יריה עלו הערב (ראשון) לגמר גביע אפריקה, והן ייפגשו בקהיר לגמר הגדול שייערך ביום שישי הקרוב. סנגל עשתה את זה אחרי שניצחה 0:1 את טוניסיה בתום הארכה ועלתה לגמר השני בתולדותיה. אלג'יריה גברה 1:2 על ניגריה הודות לשער ניצחון דרמטי ביותר של הקפטן והכוכב, ריאד מחרז, בדקה ה-94.

שחקן נבחרת אלג'יריה חוגגים. רויטרס
האלג'יראים חוגגים/רויטרס

אלג'יריה - ניגריה 1:2

רבים צפו שהמנצחת בחצי הגמר הזה גם תהיה הזוכה באליפות אפריקה 2019, כך שלא מעט אנשים ראו בו משחק גמר לכל דבר. בדקה ה-40 ריאד מחרז פרץ טוב באגף והעביר כדור רוחב, שפגע דווקא בבטנו של הבלם וויליאם טרוסט-אקונג ומשם לרשת הניגרית, 0:1 לאלג'יריה. חוסר מזל לבלם אודינזה, שכבש את שער הניצחון ב-1:2 על דרום אפריקה ברבע הגמר. הניגרים לחצו, ובדקה ה-73 קיבלו פנדל אותו אודיון איגאלו גילגל בקלילות פנימה כדי לאזן ל-1:1. אלג'יריה לחצה בדקות הסיום, ובדקה ה-94 הגיע הרגע הדרמטי של הטורניר: הקפטן ריאד מחרז הניף את רגל שמאל האימתנית שלו, ושלח כדור חופשי אדיר לרשת הניגרית. 1:2 דרמטי לאלג'יראים, שחוגגים עלייה לגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני נבחרת סנגל חוגגים. רויטרס
שחקני נבחרת סנגל חוגגים העפלה לגמר/רויטרס

סנגל - טוניסיה 0:1

סנגל עשתה היסטוריה והגיעה לגמר בפעם השנייה בתולדותיה, וכעת היא יכולה לחלום על זכייה ראשונה. שתי הקבוצות הגיעו לחצי הגמר אחרי טורניר לא ממש מוצלח, אבל סיפקו משחק לא רע בכלל. בדקה ה-75 הטוניסאים קיבלו פנדל, אולם פרג'אני סאסי החטיא מהנקודה הלבנה. בדקה ה-81 הגיע תורם של הסנגלים לזכות בפנדל, אבל גם הם החטיאו אותו אחרי שהנרי סאייבה נעצר אצל חסן מואז. המשחק בקהיר הגיע להארכה, ובדקה ה-100 השוער הטוניסאי מואז הדף כדור היישר לראשו של הבלם שלו דילן ברון, שלרוע מזלו נגח את הכדור לרשת, 0:1 סנגל. הסנגלים הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום ההארכה ולחגוג העפלה יוקרתית לגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully