וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקאוטים התרשמו ממדר ואבדיה, אופטימיות בעתודה: "היו רגעים ממש טובים"

14.7.2019 / 7:32

הנבחרת מעודדת למרות ההפסד לסרביה במשחק הפתיחה: "ביום לא מדהים היינו קרובים לנצח מועמדת לזהב". כוכבי הנבחרת קיבלו מחמאות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת העתודה של ישראל פתחה אמש (שבת) ברגל שמאל את אליפות אירופה בתל אביב כשהפסידה 92:81 לנבחרת סרביה. ישראל הייתה צמודה לסרבים ואף הוליכה בשלבים מסוימים במשחק, כולל ברבע האחרון, אך לבסוף נכנעה לא מעט בשל עבודה הגנתית לא מספקת ו-17 ריבאונדים בהתקפה שאפשרו ליריבה. ים מדר הוביל את קלעי הנבחרת עם 24 נקודות ו-9 אסיסטים, כשדני אבדיה מוסיף 14 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אך קלע רק פעם אחת מחוץ לקשת מתשע נסיונות.

למרות ההפסד, בנבחרת יצאו די מעודדים מהמשחק הראשון באליפות אירופה. "היינו ביום לא מדהים, ועדיין היינו קרובים מאוד לאחת הנבחרות המועמדות לזהב בטורניר הזה", אמר אחד מאנשי הנבחרת בסיום, "בטורנירים כאלה לוקח זמן להכנס לעניינים, גם אחרי הכנה ארוכה, ניראה טוב יותר נגד איטליה".

עוד בנושא

העתודה של ישראל הפסידה לסרביה 92:81 בפתיחת אליפות אירופה
אריאל בית הלחמי: "נפלנו בדברים הקטנים, רעדו לנו קצת הידיים"
עין לדני צופיה: שנת הדראפט של דני אבדיה מתחילה באליפות אירופה

דני אבדיה, נבחרת העתודה. ברני ארדוב
עדיין אופטימי. אבדיה/ברני ארדוב

למרות ההפסד, בנבחרת יצאו די מעודדים מהמשחק הראשון באליפות אירופה. "היינו ביום לא מדהים, ועדיין היינו קרובים מאוד לאחת הנבחרות המועמדות לזהב בטורניר הזה", אמר אחד מאנשי הנבחרת בסיום, "בטורנירים כאלה לוקח זמן להכנס לעניינים, גם אחרי הכנה ארוכה, נראה טוב יותר נגד איטליה".

אבדיה עצמו, היה מאוכזב בסיום, אבל גאה בחברים שלו: "בסך הכל היה לנו משחק טוב, היו לנו כמה רגעים ממש טובים שלקחנו את ההובלה ושלטנו במשחק, היינו צריכים את היותר ריכוז כדי לעשות את העצירות בהגנה, היום זה לא קרה, אבל הנבחרת הזאת יכולה לעשות הרבה דברים טובים ואסור לנו להוריד את הראש. צריכים להגיע למשחק הבא ולתקן את הטעויות שלנו. בכל משחק מחדש נבוא ונתקן את הטעויות, זה לא רק הריבאונד, היינו צריכים לעשות את העצירות בסוף וזה לא קרה, אין מה לעשות עכשיו על המשחק הזה".

המאמן אריאל בית הלחמי בחר לשתף את שחקן הפנים יותם חנוכי לדקות קצובות בשל הפציעה שלו, וקיבל ממנו 8 נקודות ו-4 ריבאונדים: "באיזשהו שלב נכנסנו למומנטום שלילי מכל הבחינות, נבוא מחר ליום חדש ואני בטוח שנשחק הרבה יותר טוב", אמר חנוכי בסיום, "היום שיחקנו פחות טוב, לא השכלנו לנצח את המשחק, יש יום חדש, נבוא ונלחם, נשחק הרבה יותר טוב, רק התחלנו את האליפות".

עוד באותו נושא

נבחרת העתודה של ישראל הפסידה לסרביה 92:81 בפתיחת אליפות אירופה

לכתבה המלאה
ים מדר נבחרת העתודה. ברני ארדוב
באירופה לומדים להכיר גם אותו. ים מדר/ברני ארדוב

כך או כך, סקאוטים התרשמו לטובה מהיכולות המוכרות שלו דני אבדיה, ומעט הופתעו מים מדר. הסקאוט איגנסיו ריסוטו מאתר הדראפט המוביל Thestepien כתב על אבדיה: "ברור שעם הגובה שלו, יכולת המסירה של אבדיה היא הדבר הכי מלהיב אצלו. הוא באמת יודע איך להשתמש בסייז שלו כדי לעשות את ההבדל מול יריבים נמוכים יותר". בנוסף, הסקאוט הצרפתי אנטואן בראנגר (לשעבר סקאוט האתר המוביל "דראפטאקספרס") ציין ש"ים מדר הוא פרוספקט מעניין מאוד. הוא מהיר מאוד, יש לו יכולות ניהול משחק וסוואג, קליעה טובה, אתלטיות. הוא מרשים".

הערב (20:30, ספורט 5), תפגוש ישראל את נבחרת איטליה שפתחה את האליפות עם ניצחון קליל 58:85 על אוקראינה במשחק שנערך במקביל למשחקה של ישראל באולם זיסמן ברמת גן. בנבחרת יודעים שהפסד לאיטלקים ישלח את השחקנים למשחק קשה בשלב ההצלבה ביום רביעי, ככל הנראה נגד צרפת או טורקיה, מנגד ניצחון עשוי לסדר הגרלה טובה יותר בהמשך. את האיטלקים הובילו במשחק הראשון שני שחקנים שמשחקים במכללות בארצות הברית, גוג'יירמו קארוסו מאוניברסיטת סנטה קלרה (2.05) וגבריאלה סטפניני (1.99) מאוניברסיטת קולומביה, ששניהם קלעו 17 נקודות כל אחד.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully