וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "נפלנו בדברים הקטנים, רעדו לנו קצת הידיים"

13.7.2019 / 23:07

מאמן העתודה התייחס להתרגשות של שחקניו בהפסד לסרביה: "בסיום עשינו פעולות לא נכונות". ים מדר שהצטיין: "טעינו בהגנה ונענשנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

"אולם מלא, משחק ראשון עם כל המסביב. נפלנו בדברים הקטנים, רעדו לנו קצת הידיים. הייתה אווירה מדהימה רצינו מאוד וזה לא הלך". כך סיכם הערב (שבת) אריאל בית הלחמי את ההפסד של נבחרת העתודה של ישראל לנבחרת סרביה בפתיחת אליפות אירופה עד גיל 20 שנערכת בתל אביב.

ישראל שיחקה טוב ברבע הראשון והצטיינה ברבע השלישי, אבל זה לא הספיק ליותר מהפסד 92:81. החבורה של בית הלחמי הייתה בתמונה גם ברבע האחרון, אבל בדקות הסיום ביצעה שורה של החלטות לא טובות וירדה מנוצחת בהפרש דו ספרתי.

בית הלחמי הוסיף: "עשינו הרבה חילופים כדי שכולם יטעמו את הפרקט ואת האווירה ונוכל להשתמש בהם בהמשך. הסרבים שיחקו נכון מאוד והצליחו להוציא אותנו מהקצב. בסוף עשינו פעולות לא נכונות, אבל זה רק המשחק הראשון וההפסד הזה הוא לא סוף העולם. שיחקנו נגד נבחרת שהייתה קצת יותר טובה מאיתנו".

ים מדר שהצטיין עם 24 נקודות ו-9 אסיסטים, אמר: "עשינו טעויות בהגנה ונענשנו מהר. לא עשינו מה שצריך כדי לנצח, ספגנו 92 נקודות. אנחנו צריכים לבוא יותר מרוכזים ומוכנים. היכולת האישית? לקחתי אחריות ברגעים שפחות הולך. אני שמח שעזרתי, אבל זה לא היה מספיק טוב בשביל לנצח היום".

ים מדר נבחרת העתודה. ברני ארדוב
לקח אחריות. מדר/ברני ארדוב
שחקן נבחרת העתודה, דני אבדיה. ברני ארדוב
אבדיה מאכוזב/ברני ארדוב
יאיר קרביץ נבחרת העתודה רנקו סימוביץ' נבחרת סרביה. ברני ארדוב
המלחמה לא הספיקה מול הסרבים העדיפים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully