וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה של ישראל הפסידה לסרביה 92:81 בפתיחת אליפות אירופה

אלופת אירופה פתחה את מסע ההגנה על התואר עם הפסד בדרייב אין. ים מדר הצטיין עם 24 נקודות ו-9 אסיסטים, אבל החבורה של אריאל בית הלחמי גילתה חוסר יציבות ותנסה לתקן בהמשך

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת העתודה של ישראל הפסידה הערב 81:92 לנבחרת סרביה במחזור הפתיחה של אליפות אירופה עד גיל 20 שנערכת בתל אביב. קרוב ל-3,000 צופים בדרייב אין ראו את אלופת אירופה נלחמת ונאבקת, אבל מפסידה בסיומן של 40 דקות לא יציבות.ישראל תשחק מחר נגד איטליה וביום שני מול אוקראינה.

למרות ההפסד, המאמן אריאל בית הלחמי יכול להיות מאוד מעודד מהרוח של שחקניו. ישראל שיחקה טוב ברבע הראשון שהיה צמוד, אבל איבדה אחיזה במשחק ברבע השני. ריצת 0:17 ברבע השני סידרה לסרביה יתרון שיא של 13 נקודות, אבל הנבחרת בכחול ביצעה קאמבק נהדר.

ים מדר שהיה ה-איש של ישראל הערב, הוביל את חבריו לתצוגה התקפית איכותית במחצית השנייה. היתרון הסרבי התקזז ולבסוף נמחק ועל הפרקט התפתחה דרמה שהגיעה לשיאה בדקות הסיום. לבסוף פעולות הגנתיות טובות של הבלקנים עזרו להם להשיג את הניצחון המיוחל מבחינתם.

ים מדר נבחרת העתודה. ברני ארדוב
מספר 1 בישראל הערב. מדר/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: ים מדר 24 ו-9 אסיסטים, דני אבדיה 14 (1 מ-9 ל-3), 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, נועם אביבי ותומר פורת 10 כ"א, יאיר קרביץ 8 ו-8 ריבאונדים, יותם חנוכי 8, עידן אלבר 5, עמית זיס 2. אופק מלכה, רז אדם ותומר לוינסון שיחקו ולא קלעו.

קלעו לסרביה: רנקו סימוביץ' 18 ו-9 ריבאונדים, ניקולה מישקוביץ' 17, אנדריה מריאנוביץ' 13, ווק ווליקיץ' ומרקו פצארסקי 11 כ"א, אלכסה אוסקוביצ'יץ' 10, סטפן מומירוב 7 נקודות, 13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, מיכאילו יוביצ'יץ' 3, מילוש סטאיצ'יץ' 2.

עוד באותו נושא

עין לדני צופיה: שנת הדראפט של דני אבדיה מתחילה באליפות אירופה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת העתודה, דני אבדיה. ברני ארדוב
לא הבריק, אבל סיפק שורה סטטיסטית נאה. אבדיה/ברני ארדוב

רבע 1

ישראל פתחה את המשחק עם הרבה אנרגיה ולמרות נחיתות בריבאונד, מהלכים טובים של תומר פורת ודני אבדיה העלו אותה ל-3:8. הסרבים שברו בצורת עם שלשה, אבל ההגנה הישראלית המשיכה לחנוק אותם והחבורה בכחול טיפסה ל-8:14. הסרבים לקחו טיים אאוט ואחריו התמונה השתנתה. המשחק הפך למאוזן לחלוטין ובסוף הרבע זה 19:19.

שחקן נבחרת העתודה, תומר פורת. ברני ארדוב
7 נקודות ברבע הראשון. פורת/ברני ארדוב

רבע 2

ריצת 0:6 סידרה לישראל יתרון 21:25 כמה דקות בתוך הרבע השני, אבל הסרבים השיבו בריצת 0:17 שקבעה עבורם יתרון דו ספרתי, 25:38. בדקות הללו החבורה בכחול לא הצליחה לייצר נקודות, איבדה ביטחון וביצעה טעויות של חוסר ריכוז. הסרבים המשיכו לשלוט בריבאונד, חיזקו את ההגנה וגילו עליונות בדרך ל-33:43 במחצית.

אריאל בית הלחמי מאמן נבחרת העתודה דני אבדיה. ברני ארדוב
ישראל הלכה לאיבוד ברבע השני. בית הלחמי ואבדיה/ברני ארדוב

רבע 3

פעולות טובות של ישראל בשני צדי המגרש סייעו לה להוריד ל-45:40 אחרי כשתי דקות ברבע השלישי. המומנטום נמשך והכחולים כבר צימקו ל-51:48 בדקות הבאות, לפני שהסרבים קלעו שלשות שציננו קצת את ההתלהבות. הסרבים פתחו פער של 9 נקודות, אבל ים מדר הוביל קאמבק גדול ושלשה של יותם חנוכי קבעה 59:61 לישראל, כשעל השעון קצת יותר משתי דקות לסיום הרבע. הסרבים התעוררו קצת בסיום והוליכו 61:64 10 דקות לסיום.

נבחרת העתודה נועם אביבי תומר פורת. ברני ארדוב
קאמבק גדול ברבע השלישי. ישראל/ברני ארדוב

רבע 4

הרבע האחרון היה צמוד ודרמטי. מדר קלע שלשה שקבעה 65:69 לישראל, אבל הסרבים השיבו עם 5 נקודות רצופות ועלו ליתרון. הנבחרת מהבלקן הצליחה לעשות כמה עצירות ועלתה ל-71:76 פחות מ-4 דקות לסיום המשחק. מדר אמנם המשיך לצלוף, אבל איבודים מיותרים וזריקות לא טובות, מנעו מישראל אפשרות לחזור.

עידן אלבר נבחרת העתודה רנקו סימוביץ' סרביה. ברני ארדוב
אלבר דוהר קדימה/ברני ארדוב
יאיר קרביץ נבחרת העתודה. ברני ארדוב
תרם הרבה רוח לחימה. קרביץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully