וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בראיונות וגם מאחורי הקלעים: ניימאר עוקץ, וסולל את דרכו לברצלונה

על רקע המתיחות בינו לבין פ.ס.ז', הברזילאי סיפק ראיון שנוי במחלוקת: "הרגע המתוק בקריירה? ה-1:6 נגד פריס". בנוסף, העלה לאינסטגרם סרטון בו הוא לבוש במדי ברצלונה

צילום ועריכה: מתן חדד

למרות שעתידו עדיין מעורפל, ניימאר ממשיך לפזר רמזים עבים למדי על כוונותיו. אמש (שבת) דווח שהכוכב הברזילאי שמחרים את אימוני פ.ס.ז' יגיע לפגישה מכרעת בפריס ביום שני, אבל עד אז הוא דואג להבהיר לכל מי שמוכן לשמוע שפניו מועדות לברצלונה.

אמש הגדיל לעשות כשנשאל במסגרת ראיון לטלוויזיה האמריקאית מה היה הרגע הכי מתוק בקריירה, והשיב ספק בעקיצה: "ה-1:6 עם ברצלונה על פריס סן ז'רמן בקאמפ נואו. אחרי הגול השישי היו תחושות מדהימות, אקסטזה, משהו שמעולם לא חוויתי יותר בתור שחקן. זה היה מטורף לחלוטין".

עוד בנושא

אנטואן גריזמן במסר לאוהדי ברצלונה: "המטרה היא לזכות בהכל"
ניימאר ייפגש עם פ.ס.ז' ביום שני. סוכנו של קוטיניו נגד ברצלונה
ריאל מדריד פתחה ב"מבצע מכירת גארת' בייל, חלק 2"

בכלי התקשורת בפריס פירשו את האמירות של ניימאר כעקיצה וכינו אותו "חסר כבוד", ולמרות שניימאר יטען שלא היתה כוונה נסתרת מאחורי הדברים, יש בכך ספק רב, בין היתר משום שדאג "לעקוץ" את פ.ס.ז' פעמיים - פעם אחת כשנשאל מהו הרגע הכי מתוק בקריירה, ופעם נוספת כשנשאל מה היה הרגע הכי מהנה שלו בחדר ההלבשה (בשני המקרים ציין, כאמור, את ה-1:6 על פ.ס.ז').

ניימאר ציין בנוסף בראיון שהפציעה לחלוטין מאחוריו: "אני מרגיש מצוין עכשיו, ואחזור לאימונים עם הקבוצה ב-100 אחוז כשירות. אחרי הפציעה עברו עליי ימים קשים, הייתי צריך להתרכז ולדאוג לעצמי כדי שאחזור כמה שיותר מהר".

בנוסף התייחס לזכייה של ברזיל בקופה אמריקה, על אף חסרונו: "הייתי מאושר. אף אחד לא מבין כמה גדול זה היה, כמה חדר ההלבשה היה מאוחד. אני מקווה שזה יגרום לכמה אנשים לשתוק, לדבר פחות ולתת לנו כבוד בתור נבחרת".

כך או כך, ניימאר המשיך להוסיף שמן למדורה גם ברשתות החברתיות. אמש העלה סרטון מסתורי וביזארי לאינסטגרם בו רואים אותו בבירור לובש חולצה של ברצלונה, ולאחר מכן נראה על המסך ציטוט מהתנ"ך.

עוד באותו נושא

ניימאר ייפגש עם פ.ס.ז' ביום ב'. סוכנו של קוטיניו נגד ברצלונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully