וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוסטון רוקמת טרייד משולש כדי לצרף את ראסל ווסטברוק

אחרי שהשיחות בין אוקלהומה סיטי למיאמי הגיעו למבוי סתום, המגעים עם הרוקטס נכנסו להילוך גבוה. כריס פול יעזוב כדי לפנות מקום?

עריכה: מתן חדד

לאן מועדות פניו של ראסל ווסטברוק? כוכב אוקלהומה סיטי ממשיך להיות השם החם בשוק הטריידים, ונראה שג'נרל מנג'ר הת'אנדר סם פרסטי מאיץ את השיחות עם הקבוצות שמעוניינות בו. על פי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, ווסטברוק ופרסטי עובדים בשיתוף פעולה על מנת למצוא טרייד שיהיה לשביעות רצון כל הצדדים. ווסטברוק אף העביר לת'אנדר רשימה של הקבוצות שבהן היה מעוניין לשחק, אולם המגעים עם מיאמי, הקבוצה שהופיעה בראש הרשימה, הגיעו למבוי סתום.

הת'אנדר, כך נראה, דרשו מההיט חבילה שכוללת את ג'סטיס ווינסלו, בם אדבאיו וטיילר הרו הצעירים בתמורה לווסטברוק, אולם פט ריילי סירב להצעה, כשהוא נחוש לשמור על הנכסים הצעירים בקבוצה. כמובן שההתעקשות של ריילי לא עומדת בקנה אחד עם הרצונות של אוקלהומה סיטי, שנחושה להצעיר את הסגל ולמלא אותו עד כמה שניתן בשחקנים שעתידם לפניהם.

ה"שחקנית" החדשה שנכנסה לעניינים בימים האחרונה ואולי אף הפכה למועמדת העיקרית להנחית את ווסטברוק, על פי בריאן ווינדהורסט, היא יוסטון. הכתב של רשת ESPN דיווח שהרוקטס מנסים לרקום טרייד משולש שינחית את ווסטברוק בקבוצה, מה שישאיר אותה עמוסה למדי בקו האחורי שכבר כולל את ג'יימס הארדן (איתו ווסטברוק שיחק בעבר באוקלהומה סיטי) וכריס פול.

אפשרות נוספת, על פי דיווחים, היא שפול יועבר בטרייד אחר כדי לפנות מקום לווסטברוק.

עוד בנושא

קוואי לאונרד יוכל להפוך לשחקן חופשי עוד שנתיים, כמו פול ג'ורג'
3 נקודות ליובל זוסמן בליגת הקיץ, בארה"ב בכל זאת מתלהבים
מירזה טלטוביץ': "ה-NBA משעממת, לא מבין צעירים שהולכים לשם"

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר עם ג'יימס הארדן. רויטרס
יחדשו את שיתוף הפעולה? ווסטברוק והארדן בימי אוקלהומה סיטי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully