וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל סטארידג' הבטיח 30 אלף דולר למי שימצא את הכלב שלו - ואז לא שילם

כלב הפומרניין של חלוץ ליברפול לשעבר נגנב מלוס אנג'לס. ראפר אמריקאי מצא והחזיר אותו, אבל לטענתו לא קיבל פרוטה בתמורה: "זה היה שקר"

צילום ועריכה: מתן חדד

בווידאו: נבחרת ברזיל חוגגת זכייה בקופה אמריקה

שחקן ליברפול בעונה שעברה דניאל סטארידג' נכנס ללחץ גדול השבוע, כשבישר באינסטגרם שמישהו גנב מביתו בלוס אנג'לס את כלבו האהוב לוצ'י והוא מוכן "לשלם כל סכום, 20 אלף, 30 אלף, אני אפילו מוכן לשלם יותר" כדי לקבל אותו בחזרה. "אם אתה מנסה להרוויח כסף, תחזיר את הכלב ואשלם לך, זה לא עניין של כסף. פשוט אל תמכור את הכלי למישהו אחר, אשלם לך יותר, זה מאוד פשוט. תחזור, תחזיר את הכלב ותקבל מה שאתה רוצה".

החלוץ אף צילם את החלונות השבורים בביתו, כמו גם תמונות ממצלמת האבטחה המראות, לכאורה, על שלושת הגנבים שלקחו איתם גם מספר תיקים.

תמיכה גדולה ברשתות החברתיות הובילה למציאת הכלב מסוג פומרניין תוך זמן קצר וסטארידג' חגג: "אני לא מאמין. תודה ענקית לכל האנשים ברשתות החברתיות שתמכו והעלו את המודעות. אני אסיר תודה".

עוד בנושא:

קינסי וולנסקי חושפת: ניסיתי לפרוץ לגמר הקופה, ונכנסתי לכלא בברזיל
רישארליסון הקדיש את הגול לסבתא שלו בשידור חי, ושכח איך קוראים לה
נערת הליווי: "היה כדורגלן ששכב איתי בזמן שהסוכן מפליק לו בישבן"
מריו באלוטלי שילם לבעל בר כדי לנסוע עם הקטנוע שלו לתוך הים

סטארידג' מבשר על הגניבה

כך הוא נראה ונשמע אחרי האיחוד

סוף טוב הכל טוב

מי שמצא את הכלב בסופו של דבר היה פוסטר וושינגטון, ראפר הידוע בכינויו "קילה פיים". לטענתו, "לקחתי את האחיין שלי לחנות בסביבות 21:00 והוא יצא ממנה עם כלב מדהים. אמרתי לו 'בוא נשמור אותו אצלנו' ושמתי אותו במכונית. אבל אז חבר שלי בא ואמר, 'הכלב הזה מפורסם, זה הכלב מהחדשות, מציעים עליו 30 אלף דולר".

אז וושינגטון צייץ לסטארדיג' ושאל: "זה לוצ'י?" הכדורגלן הגיע עם פמליה של שבעה ואנשים ונפגש עם הראפר בסביבות 1 בלילה, אלא שלטענת וושינגטון - הפרס הכספי לא הגיע. "חוסר כנות כל כך גדול. 30 אלף דולר היו שקר, אל תציע פרס כספי אם אתה לא מתכוון לעמוד במילה שלך. אם הייתי לבן, הייתי מקבל את הפרס!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully