וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע מודאגים ממצב המשטח בלאצ'י

11.7.2019 / 6:42

בסיום האימון המסכם לקראת משחק הליגה האירופית (18:30, ספורט1) התלוננו השחקנים על איכות המשטח אולם בצוות המקצועי הבהירו: "הוא לא יהווה תירוץ ליכולת לא טובה". בן ביטון: "תנאים לא קלים, אבל באים בשיא המוכנות"

אתר הפועל באר שבע

שחקנים בהפועל באר שבע נשמעו אמש מאוד מודאגים ממצב המשטח באיצטדיון בלאצ'י בו ישוחק הערב (חמישי, 18:30, ספורט1) המשחק בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. הקבוצה הישראלית ערכה את האימון המסכם שלה למשחק ובסיומו התלוננו השחקנים על איכות המשטח הירודה, אם כי בצוות המקצועי הבהירו אמש לשחקנים: "משטח הדשא לא יהווה תירוץ ליכולת לא טובה שלנו. גם הקבוצה השנייה תשחק על אותו הדשא".

בנוסף לכך, חזר המאמן ברק בכר פעם אחר פעם על המילה 'ריכוז' וביקש מהשחקנים לשמור הערב על פוקוס גבוה כדי לייצר תוצאה טובה ואולי אפילו ניצחון חוץ במשחק הראשון.

לצד ההחלטה של בכר לפתוח בהרכב התקפי, עם ניב זריהן, ג'ימי מרין, נייג'ל האסלביינק ובן שהר, הוא רוצה שחוליית ההגנה שלו תהיה אגרסיבית, עם דגש על משחק ההגנה, לכן בחר המאמן לעלות עם שון גולדברג כמגן שמאלי במקום אורן ביטון, שחקן עם נטיות יותר אופנסיביות.

בסיום האימון אמש התייחס בן ביטון להחלטה להעניק לו את סרט הקפטן: "הרגשה טובה, מרגשת, כיף לפתוח עונה ובהזדמנות זו אגיד שזה קרה בנסיבות לא משמחות - אני מאחל למאור שהוא חבר מאוד קרוב לי חזרה מהירה ורפואה שלמה. הסרט נלקח בהשאלה בלבד, בעזרת השם נחזיר אותו. הגיעו הרבה שחקנים חדשים, גם מקצועית וגם חברתית, וזה מה שקורה מיום ליום ואימון לאימון. אני מקווה שנראה את זה על הדשא ונוציא תוצאה טובה. המגרש קשה, יש תנאים לא קלים, אבל אנחנו באים בשיא המוכנות".

עוד בנושא:

ברק בכר אופטימי לקראת לאצ'י: "עבדנו קשה כדי לחבר את הקבוצה"
מכבי חיפה: וילדסחוט עדיין לא נרשם למשחקים מול מורה, התלבטות לגבי המערך
בית"ר ירושלים: משה חוגג שוקל את המשך דרכו
ינסה לפרוח ברומניה: אמיר חלאיילה חתם באוטה ארד

שחקני הפועל באר שבע אימון פתיחה 2019/20. דני מרון
לא יהיה פשוט/דני מרון

ניסו אביטן על בוזגלו, דגני, גוטליב וזיכרונות משנות ה-90: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully