וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: משה חוגג שוקל את המשך דרכו

10.7.2019 / 19:46

אימון הפתיחה של בית"ר הפך לפארסה גדולה, כאשר חלק מהאוהדים קראו קריאות גזעניות לעלי מוחמד ושרו "מוחמד מת". המועדון הודיע בתגובה: "מאוכזבים מההתנהגות הגזענית של חלק מהאוהדים". חוגג: "לא יכול להיות שיקללו שחקנים שלנו". ארבעה אוהדים נעצרו לאחר האימון

צילום: דני מרון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: אימון הפתיחה של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים קיימה כבר כמה משחקי אימון העונה, אבל היום (רביעי) הקבוצה ערכה את אימון הבכורה שלה לעונת 2019/20. אלא שעל האימון העיבו תקריות גזעניות שגרמו למועדון לצאת בהודעה חריגה וקיצונית שבה נכתב: "המועדון מאוכזב מההתנהגות הגזענית של חלק מהאוהדים באימון הקבוצה, משה חוגג שוקל את המשך צעדיו בקבוצה".

עוד לפני כן, מעל 3,500 אוהדים הגיעו לבית וגן וסיפקו אווירה ססגונית. כמיטב המסורת הם הדליקו אבוקות ורימוני עשן, הרימו את השחקנים על הכתפיים ושרו עמם שירים בשבחם. אלא שהתקריות הגזעניות התעלו על הכל. חלק מהקהל שר "מוחמד מת". חוגג יצא לאוהדים ואמר להם: "אם אתם מכבדים אותי, תכבדו את עלי מוחמד". עלי מוחמד עצמו לא יצא מחדר ההלבשה בגלל הקריאות.

לפי אנשים שהיו במקום חוגג כעס מאוד על הקומץ "לא יכול להיות שיקללו שחקן שלנו", אמר הבעלים לאנשים שסובבים אותו, "אם הקהל רוצה להרוס אני לא אהיה פה. הם יצטרכו להתחיל לכבד את השחקנים והמועדון". אנשי בית"ר ניסו להרגיע את חוגג, שאף אמר להם: "אם זה ככה, אני לא ממשיך. תמצאו בעלים אחר".

שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. ברני ארדוב
דן אייבינדר על כתפי האוהדים/ברני ארדוב

זמן קצר לאחר האימון הודיעה משטרת ישראל כי ארבעה אוהדים בגירים חשודים שלקחו חלק באימון הפתיחה נעצרו בגין העבירות הבאות: החשוד הראשון בגין קריאות גזעניות, השני בגין הפעלת רימון עשן, השלישי בגין הפרת הסדר הציבורי, ואילו הרביעי בגין הפעלת רחפן ללא היתר. כלל החשודים הועברו להמשך חקירה בתחנת המשטרה.

אוהדי בית"ר ירושלים אימון הפתיחה. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים מספקים אווירה ססגונית/ברני ארדוב
שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף. ברני ארדוב
אופיר קריאף על הכתפיים/ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים אימון פתיחה. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר ירושלים אימון פתיחה/ברני ארדוב
שחקן בית"ר ירושלים מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
קבלת פנים לבחור החדש. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

ניסו אביטן על בוזגלו, דגני, גוטליב וזיכרונות משנות ה-90: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully