וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר אופטימי לקראת לאצ'י: "עבדנו קשה כדי לחבר את הקבוצה"

10.7.2019 / 20:50

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק באלבניה (ה', 18:30, ספ' 1), ביטון: "נגיע דרוכים". סבג, שמיר, מרין וגולדברג יפתחו

אתר הפועל באר שבע

אחרי מתיחת פנים רחבה ושינויים משמעותיים בסגל, עונת 2019/20 של הפועל באר שבע יוצאת לדרך. הקבוצה מבירת הנגב תתארח מחר אצל לאצ'י האלבנית (חמישי, 18:30, ספורט1) למשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הליגה האירופית. באר שבע תנסה להכריע את ההתמודדות כבר מחר ולהגיע בראש שקט לגומלין בטרנר בשבוע הבא. אם היא תעלה, היא תשחק בסיבוב הבא נגד קייראט הקזחית או שירוקי הבוסנית.

המאמן ברק בכר אמר אחרי האימון המסכם: "עבדנו קשה כדי לחבר את השחקנים החדשים. אנחנו רוצים להביא את העבודה הקשה שלנו מתחילת העונה למשחק מחר. אנחנו משחקים נגד קבוצה שהדיחה בעונה שעברה את אנורתוזיס, קבוצה אגרסיבית מאוד. אנחנו צריכים לבוא מוכנים ולעשות תוצאה טובה". הקפטן החדש, בן ביטון, הוסיף: "אני קודם כל מאחל למאור מליקסון החלמה מהירה ורפואה שלמה. הסרט אצלי בהשאלה ובעזרת השם אחזיר לו אותו. אנחנו מתחברים ונראים יותר טוב מאימון לאימון, מקווה שמחר נראה את זה על הדשא. משחק רשמי ראשון הוא תמיד מרגש. אנחנו מגיעים דרוכים, לאצ'י קבוצה טובה".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, שון גולדברג, עדן שמיר, נאור סבג, ניב זריהן, ג'ימי מרין, נייג'ל האסלביינק, בן שהר

עוד בנושא:

דור אלו סגר במכבי תל אביב, עדיין אין סיכום עם הפועל באר שבע
שיר צדק צפוי להחליף את אדי גוטליב בהפועל תל אביב

שחקני הפועל באר שבע ג'ימי מרין, חוסה אנחל קאריו. דני מרון
מבחן ראשון. מרין וקאריו/דני מרון

בלאצ'י מתכוננים בהתרגשות רבה למשחק ומאמן נבחרת אלבניה, אדי רג'ה, צפוי לשבת ביציע ולעקוב אחרי כמה שחקנים. לצדו אגב, יתמקם אקס הפועל עכו והפועל חיפה, חמדי סליחי, שמשמ היום כעוזרו של רג'ה. הקבוצה האלבנית אמנם צנועה אפילו במושגים מקומיים, אבל בשנה שעברה היא עברה את אנורתוזיס פמגוסטה (אחת הסיבות שהובילו לפיטוריו של רוני לוי) וקיבלה תיאבון.

כרטיסים למשחק מחר נמכרים במחיר שנע בין 10 ל-32 שקלים והמועדון קרא לאוהדים להגיע לתמוך: "הקיץ שעבר היה קסום. אחרי שהוגרלנו נגד אנורתוזיס פמגוסטה, אף אחד לא ציפה שנעלה שלב. אבל כדורגל הוא יפהפה ולא משנה נגד מי אנחנו משחקים. גם הפעם הוגרלנו נגד קבוצה חזקה: הפועל באר שבע היא היריבה שלנו, היריבה שלכם. כולם רוצים לתרום את חלקם, אבל רק 11 יכולים לעלות למגרש. אנחנו מזמינים אתכם לדחוף אותנו".

הקבוצה האלבנית צפויה לפתוח במערך של שלושה בלמים והמטרה של המאמן סולימאן סטארובה היא קודם כל לא לספוג. הבלם אלכסנדר איגניאטביץ' שנבחן בקיץ שעבר בהפועל חדרה והגיע ללאצ'י לפני כמה שבועות, צפוי לפתוח במרכז ההגנה.

השחקן בו האלבנים תולים הכי הרבה תקוות הוא הקשר המרכזי יוליאן שהו, שמשתייך לנבחרת אלבניה עד גיל 21 והיה מבוקש גם בקבוצות הגדולות של הליגה המקומית. החלוץ הניגרי-אמריקאי קיריאן נוובואזה יפתח בחוד וינסה לנצל את המהירות שלו אחרי שבעונה שעברה כיכב בליגה הקוסוברית.

הרכב משוער: גנטיאן סלמאני, אלכסנדר איגנייטוביץ', אגלנטין גיוני, דויד דומגיוני, עבדורמן פנגאי, רודולף טורקאי, יוליאן שהו, רגי לושקיה, רדון ג'יג'ה, אלבי ברישה, קיריאן נוובואזה.

עוד באותו נושא

ברק בכר מתכנן הרכב התקפי במשחק החוץ נגד לאצ'י

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully