וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברק בכר מתכנן הרכב התקפי נגד לאצ'י

9.7.2019 / 22:27

זריהן, האסלביינק, מרין ושהר אמורים לפתוח נגד האלבנים, שיעלו עם שלושה בלמים. הקבוצה מבירת הנגב עבדה בימים האחרונים על משחק הלחץ ותנסה להכריע את ההתמודדות כבר במשחק הראשון

אתר הפועל באר שבע

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, מתכנן הרכב התקפי במשחק החוץ נגד לאצ'י האלבנית ביום חמישי, במפגש הראושן מבין שניים במוקדמות הליגה האירופית. אם היא תחלוף על פני לאצ'י, הקבוצה מבירת הנגב תשחק נגד קייראט הקזחית או שירוקי הבוסנית.

בכר העביר הבוקר את האימון האחרון לפני היציאה לשדה התעופה והוא מתכנן הרכב שיכלול ארבעה שחקנים קדמיים: ניב זריהן, ג'ימי מרין, נייג'ל האלסביינק ובן שהר. מאחורי הרביעייה הזו אמורים לשחק עדן שמיר ונאור סבג.

בכר הרבה לתרגל בימים האחרונים לחץ על היריבה ולמרות שמדובר במשחק חוץ ראשון העונה, התכנית בכל מקרה תהיה להכתיב את הקצב, להחזיק בכדור ולנסות לחלץ אותו בעומק המגרש של האלבנים.

עוד בנושא:

בן ביטון מונה לקפטן הפועל באר שבע, רמזי ספורי החולה לא יטוס לאלבניה
פתחה את ההכנה לליגת האלופות ברגל שמאל: מכבי תל אביב הפסידה לסן ז'ילואז 2:0 במשחק אימון
נשאר ירוק: גל אלברמן סיכם על מינויו כעוזר מאמן מכבי חיפה

שחקן הפועל באר שבע ניב זריהן. לירון מולדובן
צפוי לפתוח. זריהן/לירון מולדובן

הקבוצה האלבנית צפויה לפתוח במערך של שלושה בלמים והמטרה של המאמן סולימאן סטארובה היא קודם כל לא לספוג. הבלם אלכסנדר איגניאטביץ' שנבחן בקיץ שעבר בהפועל חדרה והגיע ללאצ'י לפני כמה שבועות, צפוי לפתוח במרכז ההגנה.

השחקן בו האלבנים תולים הכי הרבה תקוות הוא הקשר המרכזי יוליאן שהו, שמשתייך לנבחרת אלבניה עד גיל 21 והיה מבוקש גם בקבוצות הגדולות של הליגה המקומית. החלוץ הניגרי-אמריקאי קיריאן נוובואזה יפתח בחוד וינסה לנצל את המהירות שלו אחרי שבעונה שעברה כיכב בליגה הקוסוברית.

עוד באותו נושא

בן ביטון מונה לקפטן באר שבע, רמזי ספורי החולה לא יטוס לאלבניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully