וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ביטון מונה לקפטן באר שבע, רמזי ספורי החולה לא יטוס לאלבניה

9.7.2019 / 8:35

המגן יחליף את מאור מליקסון, שלא ברור אם ומתי יחזור לשחק. הקשר סובל מחום וכאבים ולא ייקח חלק במשחק מול לאצ'י במוקדמות הליגה האירופית, גם אליניב ברדה לא ימריא לאלבניה בעצת רופאו שביקש להפחית מהעומס

אתר הפועל באר שבע

הפועל באר שבע הודיעה הבוקר (שלישי) על מינויו של בן ביטון לקפטן הקבוצה במקומו של מאור מליקסון הפצוע, שלא ברור אם ומתי יחזור לשחק. הקבוצה הבהירה שכשהקשר הוותיק יחזור לפעילות סרט הקפטן יחזור אליו. יש לציין שבמשחקי ההכנה לעונה מי ששימש כקפטן היה מיגל ויטור, אך בסופו של דבר הבלם הפורטוגלי ישמש רק כאחד משלושת הקפטנים המחליפים של ביטון, לצידם של לואי טהא ובן שהר.

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע מול עומר לקאו שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
הקפטן החדש. בן ביטון/קובי אליהו

רמזי ספורי הודיע הבוקר לראשי הפועל באר שבע כי הוא עדיין סובל מחום גבוה וכאבים ולא יוכל להמריא עם הקבוצה לאלבניה למשחק מחרתיים מול לאצ'י במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית. כפי שפורסם כאן אמש, שחקן הרכש, שהיה בכושר טוב מאוד באימונים, חש ברע אתמול ולא יכול היה להתאמן באימון הערב.

בקבוצה קיוו כי טיפול תרופתי ומנוחה בלילה יעשו את העבודה אך ספורי הודיע הבוקר כי הוא עדיין חולה וסובל מחום גבוה ולכן לא יעלה על טיסת הצהריים לאיסטנבול ומשם לטיראנה. בהיעדרו אמור לפתוח ניב זריהן כאשר המגמה של ברק בכר היא לשחק כדורגל התקפי מול היריבה אותה לא כל כך מכירים בבאר שבע. בקבוצה קצת חוששים מכך שאין כמעט חומר עדכני על לאצ'י. המעקב שנעשה אחר הקבוצה התבסס על העונה שעברה מאחר שבהכנה לעונה הזו, לאצ'י לא קיימה משחקי אימון ואי אפשר היה לשלוח מישהו שיעקוב אחריה ויעביר דו"ח לצוות המקצועי.

גם אליניב ברדה לא יצטרף לטיסה לאלבניה, אחרי שרופאו ביקש ממנו להפחית מעט מן העומס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully