וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גל אלברמן סיכם על מינויו כעוזר מאמן

9.7.2019 / 21:55

קשר העבר, שפרש ביוני האחרון ממשחק פעיל, יישאר במועדון הירוק ויחליף את בואה מורטה כעוזרו של בלבול. חיפה הציעה למאנג'ק חוזה ארוך טווח וממתינה לתשובה של הקשר הקמרוני

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: הפרישה של גל אלברמן

נשאר ירוק גם אחרי הפרישה: גל אלברמן סיכם עם ראשי מכבי חיפה על מינויו לעוזר מאמן. קשר העבר, שפרש בתחילת יוני האחרון ממשחק פעיל, יחליף בתפקיד את לואיס בואה מורטה הפורטוגלי שעבר לאברטון וישמש כעוזרו של מרקו בלבול. אלברמן, שזכה בחמש אליפויות במהלך הקריירה , שיחק בשנתיים האחרונות במכבי חיפה אבל בגיל 36 החליט לתלות את הנעליים אחרי שלא הצליח להתאושש מפציעה קשה.

שחקני מכבי חיפה יונתן לוי, גל אלברמן, מאור בוזגלו. יוסי ציפקיס
נשאר במכבי חיפה. גל אלברמן/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לקשרה בעונה החולפת ז'ורז' מאנג'ק לחוזה ארוך טווח. על פי הגורמים במועדון, מדובר בחוזה עם תנאים משודרגים וכעת בחיפה מחכים לתשובתו של הקשר הקמרוני. מאנג'ק כבר הביע ברשתות החברתיות את רצונו להישאר, ובחיפה מקווים שהמשא ומתן ייגמר במהירות כדי שהשחקן יצטרף לאימונים וימשיך במועדון לעוד שתי עונות לפחות. אם מאנג'ק לא יגיע, בקבוצה ינסו להנחית קשר זר אחר או לצרף את ניקו אולסק ממכבי נתניה.

בינתיים, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המפגש הראשון במוקדמות הליגה האירופאית מול מורה הסלובנית ביום חמישי. רמי גרשון צפוי לפתוח בהרכב. כזכור, למרות שהבלם היה מחוץ לתוכניות המקצועיות, בצוות המקצועי שינו גישה והחליטו לאחר מחנה האימון להשאיר את השחקן בסגל. במועדון מקווים שגרשון יציג את היכולת שהציג במחנה האימונים.

במשחק נגד מורה תתוגבר תחנת הרכבת חיפה חוף הכרמל הסמוכה לאצטדיון במנהלים, דיילים ומאבטחים. בסיום המשחק תופעל רכבת מיוחדת מתחנת חוף הכרמל לתחנת תל אביב סבידור מרכז בשיטת "מלא וסע". הרכבת תעצור בתחנות: בנימינה, חדרה, נתניה, ספיר, בית יהושע, הרצליה, תל אביב אוניברסיטה וסבידור מרכז. זמן יציאה משוער של הרכבת: 22:48.

ז'ורז' מאנג'ק שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
הירוקים רוצים אותו. ז'ורז' מאנג'ק/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully