וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפ.ס.ז' מבהירים מי הכוכב האמיתי: "אמבפה יכול לעשות מה שהוא רוצה"

בצל פרשת ניימאר, בפריס סן ז'רמן משבחים את החלוץ הצרפתי: "קיליאן מיוחד. הוא מהיר, חיוני, גמיש, טכני. יש לו הכל"

עריכת וידאו: מתן חדד

בפריס סן ז'רמן עוסקים בלית ברירה בקלחת שיצר ניימאר עם ההברזה שלו מאימוני הקבוצה. מי שנשלח לעמוד בחזית הוא המנהל המקצועי החדש-ישן לאונרדו, שאתמול (שלישי) תקף את בן ארצו כשאמר ש"הוא יכול לעזוב, אנחנו לא צריכים שחקנים שעושים טובות". מנגד, לאונרדו גם דאג לשבח שחקן אחר בקבוצה, קיליאן אמבפה.

"כשמסתכלים על הקריירות של שחקנים גדולים רואים שרובם יכולים לשחק בכמה עמדות", אמר המנהל ההמקצועי, "זה היה המקרה עם זינדין זידאן, וכריסטיאנו רונאלדו יכול לשחק בימין, שמאל, כחלוץ או מתחת לחלוץ. רונאלדיניו התפתח בעצמו וגם ליאונל מסי וניימאר השתנו לאורך השנים. שחקן כמו קיליאן אמבפה יכול לעשות מה שהוא רוצה, להתקדם בכל מקום על המגרש. יש לו כל כך הרבה איכויות: הוא מהיר, חיוני, גמיש, טכני. יש לו בעיטה טובה והוא איטליגנט, יש לו חוש מיקום והוא יודע למצוא לעצמו שטח... יש לו הכל".

לאונרדו המשיך: "קיליאן הוא מיוחד. הוא רק בן 20 והוא כבר ביסס את עצמו כאחד השחקנים הטובים בעולם. הוא זכה במונדיאל, אבל התמודד היטב עם מה שנלווה לכך. הייתה לו עונה גדולה במונאקו ב-2016/17, הוא עשה מעבר גדול והמשיך להתקדם. עונה לאחר מכן הוא כבר זכה באליפות העולם".

עוד בנושא:

ניימאר לא הופיע לאימוני פריס סן ז'רמן: "ביקש לעזוב"
דני אלבס: "מסי טעה, הוא גילה חוסר כבוד כלפי נבחרת ברזיל"
פנרבחצ'ה רוצה את אוזיל, יובנטוס הגישה הצעה על קייזה

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ניימאר יקבל את המקל, אמבפה את הגזר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully