וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר לא הופיע לאימון, דיווח: ביקש לעזוב את פריס סן ז'רמן

האלופה עשויה לקנוס את הכוכב שנעדר מאימון הבכורה מבלי להודיע על כך. אביו טוען: "הם ידעו מבעוד מועד". בברזיל מדווחים: החלוץ בישר ללאונרדו שהוא לא מעוניין להמשיך, והחלטתו סופית

צילום ועריכה: מתן חדד

בווידאו: נבחרת ברזיל חוגגת זכייה בקופה אמריקה

כעס גדול בפריס על ניימאר: פריס סן ז'רמן הוציאה היום (שני) הודעה רשמית בה היא מתייחסת להיעדרותו של הברזילאי, שלא הגיע הבוקר למתחם האימונים לרגל חזרת שחקני אלופת צרפת לאימונים לקראת העונה הבאה. בהודעה נכתב: "גילינו שניימאר לא הופיע לאימוני הקבוצה בזמן ובמקום שנקבע מראש, וזאת מבלי להודיע לאף אחד מאנשי המועדון. ראשי המועדון יבחנו את הסיטואציה, ויטפלו בה בהליכים המשמעתיים המקובלים".

כזכור, הכוכב הברזילאי מעוניין לשוב לברצלונה וכחלק מכך הוא צפוי להחרים את אימוני קבוצתו. לטענת אביו, החלוץ בכלל לא אמור היה להופיע לאימונים ובישר על כך לראשי המועדון: "הסיבה שהיא לא הגיעה היתה ידועה כבר שנה, בשל המחויבויות שלו לקרן צדקה. לא יכולנו לדחות אותן והוא יחזור ב-15 ביולי. זה פשוט מאוד. פריס סן ז'רמן היתה מודעת לכך, הנשיא אל חלאיפי אפילו אמור היה להשתתף בחלק מהאירועים. אני לא מבין את הסיבה לסערה הזאת, אנחנו כועסים מאוד".

כלל לא בטוח שהדברים של ניימאר האב ירגיעו את הרוחות. על פי דיווחים בתקשורת הברזילאית, הכוכב הגדול כבר בישר למנהל המקצועי לאונרדו שהחלטתו לעזוב את פריס סן ז'רמן היא סופית, והוא לא רוצה יותר לשחק במועדון. המנהל המקצועי ששב למועדון ממילאן ניסה לשכנע את החלוץ, אך לשווא.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 8.7: יורי טילמאנס חתם בלסטר, דושאן טאדיץ' האריך חוזה באייאקס
ז'ואאו פליקס: "אני כאן כדי לכתוב את הסיפור שלי, שיזכרו אותי"
המשחק האחרון בארגנטינה? "מסי צפוי להיות מושעה לשנתיים מהנבחרת"

שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר. AP
המאבק נמשך. ניימאר/AP

אגדת העבר קרלס פויול נשאל על האפשרות שניימאר ישוב לברצלונה ואמר: "אם הוא בשוק והם צריכים אותו, שלא יסתכלו על העבר. הוא שחקן מצוין שיכול לעשות את ההבדל. זה נכון שהשנתיים האחרונות שלו לא היו מצוינות, בשל פציעות, אבל אם הוא יחזור לרמה שהציג בברצלונה, נותר לו עוד הרבה כדורגל".

מוקדם יותר היום דווח ב"ספורט" הקטלאני: "ניימאר בפניית SOS לברצלונה - קדמו את המשא ומתן עם פריס סן ז'רמן". על פי הדיווח, "ניימאר הלחוץ משתוקק לעבור לברצלונה ולעזוב את פ.ס.ז', ולוחץ על בארסה להגביר את הקצב". עוד מדווחים בקטאלוניה ש"ניימאר יגיע בימים הקרובים לברצלונה בגלל שתי סיבות: לקדם את המעבר, ולהתחיל לחפש לעצמו בית". כמו כן מדווחים שעורכי הדין של ניימאר (אלה שאחראים על המעבר שלו לפ.ס.ז') פותחים משרד חדש בברצלונה, עוד פרט שמרמז על מעבר אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully