וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ואאו פליקס: "אני כאן כדי לכתוב את הסיפור שלי, שיזכרו אותי"

הכוכב הפורטוגלי של אתלטיקו מדריד מדבר לראשונה על ההתאקלמות בספרד, על תג המחיר הגבוה ועל האליל שלו רונאלדו: "הכי טוב בעולם ואולי בכל הזמנים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

היום (שני) התקיימה מסיבת העיתונאים הראשונה של ז'ואאו פליקס כשחקן אתלטיקו מדריד. החלוץ הצעיר מגיע לקבוצה כהבטחה גדולה וכמחליף של אנטואן גריזמן, אחרי שהרשים מאד בעונת הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים וכבש 20 שערים בכל המסגרות. רכישתו של פליקס היא היקרה ביותר בתולדותיהם של הקולצ'נרוס, ואחת היקרות ביותר בכדורגל האירופאי בסך 126 מיליון יורו, שהועברו לבנפיקה בכמה תשלומים.

"אני לא מתעסק בנושאים הכספיים, זה ענייני השוק. אני מתמקד בלשחק כדורגל, לעשות את העבודה שלי כדי שאוכל לעזור למועדון בו אני משחק. השחקנים האחרים קיבלו אותי מאד יפה ורצו לשלב אותי כמה שיותר בקבוצה. אני מאד גאה ושמח להיות חלק מהפרוייקט הזה ומההסטוריה של המועדון, ורוצה לעזור במה שרק אוכל. לא קל עבורי לצאת מפורטוגל ולעזוב את הבית שלי, אבל כולם בבית וגם בבנפיקה איחלו לי בהצלחה ותמיד אהיה אוהד של הקבוצה שגידלה אותי".

עוד בנושא:
על זכייתה של נבחרת ארה"ב במונדיאל הנשים
"מסי צפוי להיות מושעה לשנתיים מהנבחרת"
ניימאר "שולח סימנים" לברצלונה, דה ליכט ביובנטוס

ז'ואאו פליקס אתלטיקו מדריד. רויטרס
תג המחיר הגבוה ביותר במועדון. ז'ואאו פליקס/רויטרס

אתלטיקו מדריד תשחק מול היריבה העירונית ריאל ב-27 ליולי, ועיתונאים רבים שאלו את פליקס על פורטוגלי אחר שכבש את העיר מדריד: "רונאלדו הוא שחקן גדול, הכי טוב בעולם ואולי בכל הזמנים. הוא דיבר איתי הרבה על העיר מדריד, על דברים שהוא אהב. אבל אני כאן כדי לכתוב את הסיפור שלי, כדי שיזכרו אותי כז'ואאו פליקס. רונאלדו זה רונאלדו ואני זה אני. לשחק מול ריאל מדריד זה מיוחד, ועוד יותר שאני חלק מאתלטיקו. הם יריבים ותיקים שלנו והמשחק מולם ביולי יעזור לנו להתכונן לעונה הבאה".

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל, חוגג. AP
אליל פורטוגלי. רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully