וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.7: עיכוב בעסקת גריזמן לברצלונה, ליברפול רוצה את אסנסיו

ליברפול מעוניינת בספרדי,ברצלונה מתקשה לגייס את הכספים הדרושים לשחרורו של הצרפתי מאתלטיקו, באיטליה מעריכים שפיורנטינה תדחה את הצעתה של יובנטוס על קייזה

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* דיבוק אוריגי, חלוצה הבלגי של ליברפול חתם על חוזה ארוך טווח במועדון. אוריגי כבש צמד מול ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות ואת השער השני בגמר מול טוטנהאם. משך החוזה לא פורט על ידי קבוצתו.

* אלברטו מורנו חתם בויאריאל לחמש שנים. המגן הימני בן ה-27 מגיע לצוללת הצהובה בחינם אחרי שסיים את חוזהו בליברפול, איתה זכה בליגת האלופות לפני כחודשיים.

* חזר הביתה: ג'יי רודריגז עבר מווסט ברומיץ' לברנלי תמורת 5.5 מיליון ליש"ט. החלוץ בן ה-29 חתם לשנתיים בקבוצה בה גדל והחל את הקריירה ולמעשה חזר לעיר בה נולד.

* בלם נבחרת יפן, טקהירו טומיאסו, עבר מסנט טרוידן הבלגית לבולוניה תמורת 7 מיליון יורו. טומיאסו בן ה-20 חתם ל-5 שנים במדי הרוסובלו.

* ראיו וייקאנו מימשה את האופציה על לואיס אדבינקולה ורכשה אותו מטיגרס המקסיקנית תמורת 3 מיליון יורו. ראיו ירדה בסוף העונה לליגת המשנה בספרד וקיים סיכוי גבוה שהיא רכשה את אדבינקולה רק כדי למכור אותו לקבוצה אחרת בסכום גבוה.

שמועות

* לפי האס, דייגו קוסטה סיכם את תנאיו בוולבס האנגלית וצפוי לחזור לשחק בפרמיירליג בעונה הבאה. ז'ורז'ה מנדש, שמשמש כיועץ לקבוצה וגם כסוכנו של החלוץ, גישר בין הצדדים.

* לפי הסאן, ליברפול סימנה את מרקו אסנסיו כמטרת הרכש העיקרית שלה לחלון ההעברות. הספרדי בן ה-23 לא הצליח לפרוץ העונה במדריד אך תג המחיר שלו עדיין גבוה, כ- 67 מיליון ליש"ט. ליברפול רואה בשחקן כרכש אסטרטגי לטווח ארוך לאחר ששחררו את דניאל סטארידג' מהקבוצה, אך בעונה הקרובה אסנסיו לא מיועד להיות שחקן מוביל בקבוצה ולרוב יעלה כמחליף למוחמד סלאח.

* בברצלונה מתלבטים האם לרכוש חלוץ נוסף שיהיה המחליף של לואיס סווארס, או לתת הזדמנות לשחקן ברצלונה ב' אבל רואיס בן ה-19. החלוץ הצעיר הרשים את וולורדה בעונה החולפת, אך בברצלונה חוששים מחוסר הניסיון שלו ברמות הגבוהות.

* עיכוב בעסקת גריזמן: ברצלונה מתקשה לגייס את 120 מיליון היורו הדרושים כדי לשלם את סעיף השחרור של הצרפתי. בברצלונה ניסו לקיים משא ומתן עם אתלטיקו לפריסת התשלומים, אך הקולצ'ונרוס, שהתאכזבו מכך שברצלונה ניהלה מגעים עם השחקן עוד במרץ, סירבה. הקטלונים שאפו לשלם את הסכום היום (רביעי), אך יכול להיות שהתשלום יידחה עד ליום שישי.


* אברטון וארסנל יתחרו על שירותיו של מלקום. הברזילאי לא הצליח למצוא את מקומו בברצלונה בעונה שעברה וכעת מחוזר על ידי שתי הקבוצות האנגליות. אברטון מוכנה לשלם עבורו 31.5 מיליון ליש"ט לפי הדיילי מייל הבריטי. לפי המירור גם פריס סן ז'רמן נמצאת בתמונה: יכול להיות שמלקום יכלל בעסקת ניימאר, הצרפתים רוצים להחזיר אותו לליג 1.

* ריאל מדריד הציעה את מריאנו דיאס לארסנל תמורת 18 מיליון יורו. לחלוץ הדומיניקני-ספרדי יש עוד 4 שנים בחוזה אך הבלאנקוס צריכים למכור שחקנים כדי לממן את הרכישות הגדולות הבאות במועדון. יכול להיות שגם לוקאס ואסקס יצטרף לעסקה, שמוערכת ב-60 מיליון יורו עבור שני השחקנים שיעשו את הדרך מספרד לאנגליה.

* מקסי גומס החליט שהוא רוצה להצטרף לוולנסיה, לאכזבתה הרבה של ווסטהאם. הפטישים היו מוכנים לשלם לסלטה ויגו 45 מיליון ליש"ט על האורוגוואי, אבל הוא בחר בוולנסיה שצפויה להשלים את העסקה בימים הקרובים.

* חרף העובדה שרומא מעוניינת בו, גונסאלו היגואין רוצה להישאר ביובנטוס ולנסות להוכיח שיש לו מקום בסגל של אלופת איטליה. הארגנטינאי מקווה לשחזר את שיתוף הפעולה שלו עם המאמן מאוריציו סארי מנאפולי, ולא מהימים בצ'לסי.

* עוד ביובנטוס: באיטליה טוענים שהגברת הזקנה הציעה לפיורנטינה 40 מיליון יורו על פדריקו קייזה, סכום אותו הקבוצה מגנואה צפויה לדחות. ביובנטוס גם מקווים למכור את אחד מהשניים: בלס מטוידי או סמי חדירה.

* "פנאטיק" הטורקי מדווח שפנרבחצ'ה מנסה למצוא נתיב לצירופו של מסוט אוזיל. הבעיה המרכזית היא לא בהעברה מארסנל, אלא בשכר העתק אותו מרוויח הקשר המאכזב: כ-15 מיליון יורו לעונה.

* אמרה מור המתוסבך הגיע לטורקיה כדי לדון במעבר שלו מסלטה ויגו לגלאטסראיי. הספרדים מאוד רוצים להיפטר מהשחקן השני הכי יקר בתולדותיהם ובעיקר מהאופי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully