וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אלבס: "מסי טעה, הוא גילה חוסר כבוד כלפי נבחרת ברזיל"

חברו של הפרעוש יצא נגד הביקורת החריפה על השיפוט. ארתור מלגלג, גם התקשורת בארגנטינה לא ריחמה, ורק צ'ילברט הגן על הכוכב

רויטרס

הימים חולפים, אולם בארגנטינה ממשיכים לעסוק בהדחת הנבחרת מהקופה אמריקה בכלל, ובפרט בהרחקתו של ליאונל מסי, שהובילה לביקורת חריפה על קונמבול. אף ששיתף עימו פעולה למשך שנים רבות בברצלונה בהצלחה רבה, דני אלבס לא גיבה את חברו הפעם. "זה שהוא חבר לא תמיד אומר שהוא צודק", אמר מגן נבחרת ברזיל. "גם אם זה היה בלהט הרגע, אני עדיין לא מסכים. הוא גילה חוסר כבוד כלפי מוסד כמו נבחרת ברזיל. אני חבר שתמיד אומר את האמת, ואני חושב שהוא טעה".

גם ארתור, שמשתף פעולה עם הפרעוש בברצלונה, לקח את הצד של נבחרת ברזיל: "שחיתות? זו דעתו ואני מכבד אותה. אני מכבד אותה, אבל ארגנטינה מבינה בנושא הזה יותר טוב מכולם".

עוד בנושא:

המשחק האחרון בארגנטינה? "מסי צפוי להיות מושעה לשנתיים מהנבחרת"
קופה אמריקה: דני אלבס נבחר למצטיין, טיטה: "מסי צריך להראות יותר כבוד"
מסי עלול לספוג השעיה ארוכה, בארגנטינה מבקרים: "הוא צריך לשקול מילים"
ליאו מסי תקף את "השחיתות" בקופה אמריקה: "הגביע הזה יועד לברזיל"

אפילו חלק מהתקשורת בארגנטינה יצאה נגד דבריו החריפים של כוכב הנבחרת. "אולי בגלל הדופק הגבוה, אולי כי הוא לא יודע איך להתנהל מבחינה פוליטית, אבל מסי פישל", כתב דניאל לגארס ב"קלארין". "'שחיתות' זו מילה חזקה והאשמה רצינית. הוא הכניס את עצמו לבלגן ופעם נוספת, בלי להתכוון, תרם לתחושת הקורבנות של ארגנטינה - דבר שלא ממש משתפר".

לגארס הזכיר, בין היתר, את שלל המקרים שארגנטינה דווקא נהנתה מטעויות שיפוט - יד האלוהים, נניח, או הסיוע שקיבלו האלביסלסטה מול ברית המועצות במונדיאל 1990. "גם ברזיל לא קיבלה שני פנדלים שהגיעו לה. כולם יודעים שבכל טורניר גדול חלק מהנבחרות מקבלות יתרונות מסוימים, לאו דווקא במכוון, לאו דווקא בגלל שחיתות".

מי שיצא להגנתו של מסי הוא שוער העבר האגדי חוסה לואיס צ'ילברט, בעיקר בשל שנאה יוקדת לגוף הכדורגל הדרום אמריקאי: "קונמבול הורג את הכדורגל. למה להעניש את מסי אם אנחנו חיים בעולם דמוקרטי? השחקנים צריכים להתאחד ולהחרים את קונמבול. ה-VAR הגיע כדי להסדיר את השחיתות הקיימת בכדורגל הדרום אמריקאי, והחברה שאחראית עליו היתה חלקת מפרשת שחיתות".

עוד באותו נושא

המשחק האחרון בארגנטינה? "מסי צפוי להיות מושעה לשנתיים מהנבחרת"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully