וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברוסיה: מכבי תל אביב במשא ומתן מתקדם עם קודי מילר-מקינטייר

הרכז בן ה-25 (1.91), ששיחק אשתקד בזניט סנט פטרסבורג עם גל מקל ומשתתף בימים אלה בליגת הקיץ, מחוזר גם על ידי באסקוניה וקאזאן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאגר הגארדים הבכירים בכדורסל האירופי הולך ומידלדל, וייתכן שמכבי תל אביב מתכוננת להתפשר. על פי דיווח באתר הרוסי "צ'מפיונאט", הצהובים מנהלים משא ומתן מתקדם עם רכז זניט סנט פטרסבורג בעונה החולפת, קודי מילר-מקינטייר. מילר-מקינטייר בן ה-25, רכז גבוה (1.91 מטר) ששיתף פעולה בעונה החולפת עם גל מקל, מחוזר גם על ידי באסקוניה, קאזאן ואותה זניט שתשתתף בעונה הבאה ביורוליג.

למרות זאת, ברוסיה מתעקשים שמכבי תל אביב היא המועמדת העיקרית להחתימו אחרי שנכנסה איתו ל"מו"מ אינטנסיבי" בימים האחרונים. כך או כך נראה שטיילר-מקינטייר מעמיד בעדיפות ראשונה את ה-NBA, ובימים אלה הוא משתתף בליגת הקיץ במדי הלייקרס. הלילה, במשחק הבכורה של הלייקרס בלאס וגאס (הפסד 93:87 לקליפרס), הוא סיפק יכולת לא רעה בכלל וסיים עם 11 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-22 דקות.

עוד בנושא

דיווח: מילוש תאודוסיץ' מעדיף את מילאנו על פני מכבי תל אביב
גם הוא לא יגיע למכבי תל אביב? "מילאנו רוצה את עומרי כספי"
רשמית: נאנדו דה קולו בפנרבחצ'ה, ניקולה מירוטיץ' בברצלונה

קודי מילר-מקינטייר. GettyImages
הפשרה של מכבי תל אביב? מילר-מקינטייר/GettyImages

מילר-מקינטייר, שעל פי הדיווח היה מחוזר אצל הצהובים גם בקיץ שעבר, הוא בוגר מכללת ווייק פורסט, במדיה השלים ארבע עונות מלאות. אחרי שלא נבחר בדראפט 2016 הוא נדד לאירופה, ותחנתו הראשונה היתה לובן הבלגית. הוא סיים את עונת 2016/17 כמלך הסלים ומלך האסיסטים ולאחר מכן המשיך לפארמה הרוסית. במהלך העונה ניסה שוב את מזלו בארצות הברית כששיחק במדי טקסס לג'נדס מליגת הפיתוח, ובחודש נובמבר האחרון הצטרף, כאמור לזניט סנט פטרסבורג.

בעונה החולפת הוא לא העמיד ממוצעים מרשימים במיוחד: ביורוקאפ קלע 5.8 נקודות, חילק 5.6 אסיסטים וחטף 1.1 כדורים למשחק, ובליגה המזרח אירופית הציג יכולת משופרת עם 9.3 נקודות ו-5.4 אסיסטים. הוא נחשב למנהל משחק משובח ולשומר איכותי, אבל סובל מחוסר יציבות בקליעה מבחוץ.

עוד באותו נושא

דיווח: מילוש תאודוסיץ' מעדיף את מילאנו על פני מכבי תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully