וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: נאנדו דה קולו בפנרבחצ'ה, ניקולה מירוטיץ' בברצלונה

הטורקים הודיעו על החתמתו של הצרפתי לשנתיים, הספרדים הגיבו וכעבור מספר דקות הודיעו על צירופו של הפורוורד לשלוש שנים

נאנדו דה קולו במדי פנרבחצ'ה. מתוך טוויטר, צילום מסך
נאנדו דה קולו במדי פנרבחצ'ה/צילום מסך, מתוך טוויטר

אחרי מסע הרכש המרשים של ברצלונה, הגיעה היום (שבת) התשובה המוחצת של פנרבחצ'ה - שהחתימה לשנתיים את נאנדו דה קולו. הדיווחים על חתימה אפשרית צצו בטורקיה כבר אתמול, והיום העניין הפך לרשמי. הגארד בן ה-32 שעזב את צסק"א במטרה לחזור ל-NBA, התרצה וחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הוא צפוי להרוויח לאורך השנתיים הללו כ-3.9 מיליון דולר, ושכרו בעונה הקרובה יעמוד על 2.4 מיליון דולר.

מדובר בהצהרת כוונות מצד הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ', שאיבדה בשבועות האחרונים שני שחקני מפתח - ניקולו מלי ומרקו גודוריץ' - ל-NBA. לרגעים נראה היה שגם קוסטאס סלוקאס יעזוב ויותיר חור גדול בעמדת הרכז, אולם שלשום התברר שחתם על חוזה חדש. יחד עם דה קולו שיחבור אליו ועם עלי מוחמד שצפוי להישאר, ייצרו השלושה סוללת גארדים מרשימה.

כאמור, דה קולו עזב את צסק"א מוסקבה אחרי חמש שנים, תחילה מתוך כוונה לחזור ל-NBA בה לא הצליח להותיר חותם משמעותי. טורונטו, הקבוצה האחרונה בה שיחק בליגה הטובה בעולם, החזיקה בזכויות עליו והיתה מוכנה לוותר עליהן אם היה מעוניין בכך, אולם נראה שההצעות לא היו מספקות עבורו, ייתכן שגם בגלל גילו המתקדם יחסית.

* ברצלונה הגיבה מיד להחתמה, וכעבור מספר דקות שיחררה הודעה רשמית על צירופו של ניקולה מירוטיץ' לשלוש עונות עם אופציה לעונה נוספת. עסקת מירוטיץ' בן ה-28 נסגרה כבר בסוף יוני ופרטיה לא ידועים, אבל ההערכה בספרד מדברת על אחד מהחוזים היקרים ביותר אי פעם בכדורסל האירופי, אם לא היקר שבהם. מירוטיץ' היה שחקן חופשי מבוקש ב-NBA, אבל הוא החליט לוותר על סכומי כסף גבוהים כדי לחזור לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully