וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מילוש תאודוסיץ' מעדיף את מילאנו על פני מכבי תל אביב

בסרביה טוענים שהרכז הסרבי מתלהב מהאפשרות לאחד כוחות עם אטורה מסינה. בכל מקרה הוא נחוש לקבל חוזה מובטח לשנתיים - מה שנכון לעכשיו הצהובים לא מציעים לו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ב-NBA ממתינים להחלטה של קוואי לאונרד, אבל גם ביורוליג מחכים בקוצר רוח להכרעה, זו של מילוש תאודוסיץ'. לא פחות משש קבוצות - צסק"א מוסקבה, אנדולו אפס, אולימפיאקוס, מילאנו, וירטוס בולוניה ומכבי תל אביב - מעוניינות ברכז הסרבי המחונן על פי דיווחים שונים, אולם עדיין לא ברור לאן מועדות פניו.

על פי דיווח שפורסם הערב (שישי) באתר הסרבי "מוצארט ספורט", תאודוסיץ' נוטה לעת עתה להעדיף דווקא את ההצעה של מילאנו המתחדשת. הקבוצה מעיר האופנה ביצעה שינוי כולל בצמרת מקבלי ההחלטות, הניחה את המפתחות בידיים המנוסות של אטורה מסינה, ומקווה שתוכל להנחית כוכב בעל שיעור קומה ביבשת, בדגש על תאודוסיץ'.

שחקן לוס אנג'לס קליפרס מילוש תאודוסיץ'. AP
עדיין מתלבט. תאודוסיץ'/AP

על פי הדיווח, אחת השאלות שמעסיקות את תאודוסיץ' יותר מכל היא זהות המאמן שתחתיו ישחק. עם כמה מהמאמנים של הקבוצות שמחזרות אחריו יש לו היכרות קודמת: עם מסינה שיתף פעולה בהצלחה בצסק"א מוסקבה, עם יאניס ספרופולוס הוא נמצא בקשרי ידידות זכר לימים בהם היו יחדיו באולימפיאקוס (תאודוסיץ' ככישרון צעיר ומבטיח, ספרופולוס כעוזר מאמן), וכמובן שגם עם דימיטריס איטודיס יש לו היסטוריה. יחד עם זאת, על פי הדיווח שיתוף הפעולה עם מסינה קורץ לו יותר מכל.

עוד דווח שתאודוסיץ' אומנם מתמקד לעת עתה בהכנות לאליפות העולם עם נבחרת סרביה, אולם מעדיף לחתום בקבוצה חדשה לפני פתיחת הטורניר שיחל ב-31 באוגוסט.

כך או כך, תאודוסיץ' נחוש לקבל חוזה מובטח לשנתיים, דבר שמכבי תל אביב עדיין לא הציעה לו. על פי הדיווח הצהובים הגישו הצעה ל-3 מיליון יורו, אולם רק העונה הראשונה מובטחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully