וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מילאנו שוקלת לפנות לעומרי כספי

יחזור לאירופה? ב"גאזטה" האיטלקי מדווחים שהקבוצה שאותה יאמן השנה אטורה מסינה, מעוניינת בפורוורד הישראלי שמשחק כבר עשור ב-NBA

עריכת וידאו: מתן חדד

כבר הרבה מאוד זמן שעומרי כספי מחפש קבוצה חדשה. בפברואר הפורוורד הישראלי שוחרר מממפיס ויקווה להמשיך את קריירת ה-NBA שלו בקבוצה אחרת. אלא שייתכן שכספי יחזור דווקא לאירופה, אבל לא למכבי תל אביב. באיטליה מדווחים היום שהקבוצה העשירה של מילאנו, אותה יאמן השנה אטורה מסינה, מחפשת מחליף למינדאוגס קוזמינסקאס ועשויה להגיש הצעה לפורוורד הישראלי שמשחק כבר 10 שנים בליגה הטובה בעולם.

על פי הדיווח ב"גאזטה דלו ספורט" גם מכבי תל אביב כמובן עוקבת אחרי השחקן, אבל האיטלקים, שאיבדו את האליפות בעונה החולפת, מסוגלים להגיש הצעה גבוהה מאוד לישראלי ששיחק 36 משחקים לפני ששוחרר מממפיס. כספי משחק מאז 2009 ב-NBA אחרי שנבחר על ידי סקרמנטו. הוא הספיק לשחק גם בקליבלנד, יוסטון, שוב סקרמנטו, ניו אורלינס, מינסוטה, גולדן סטייט וממפיס, אך התחנה האחרונה שלו בישראל היתה דווקא גליל עליון. במילאנו, כמו בכל קיץ, מתכננים לבנות קבוצה חזקה מאוד סביב מייק ג'יימס, הכוכב הגדול שלה בתקווה הפעם להגיע הכי רחוק שאפשר במסגרת היורוליג.

עומרי כספי, ממפיס גריזליס. GettyImages
ישחק נגד מכבי תל אביב ביורוליג? עומרי כספי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully