וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת מכירתו של אור דסה להפועל רעננה קרובה לסיכום

3.7.2019 / 15:10

מכבי תל אביב צפויה למכור את הקשר, שהושאל לרעננה בעונה שעברה, תמורת 700 אלף שקל. הצהובים רוצים למכור גם את בלטקסה ואליאל פרץ בסכומים דומים. טיוטות חוזה הועברו לאלי דסה

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב והפועל רעננה קרובות לחתום על הסכם למכירת אור דסה. דסה, שהיה מושאל להפועל רעננה בעונה שעברה, אמור לעבור הפעם בהסכם מכירה בגובה של 700 אלף שקל. במכבי תל אביב רוצים גם למכור את מתן בלטקסה ואליאל פרץ ורוצים סכומים דומים על כל אחד מהם. בהסכם המכירה של דסה יוותרו בידי מכבי תל אביב זכויות על מכירה עתידית של הקשר.

באשר לאלי דסה, הצדדים כבר מעבירים טיוטות חוזה בכדי להספיק ולחתום לפני היציאה של מכבי תל אביב למחנה האימונים השני בהולנד בתחילת השבוע הבא.

עוד בנושא

אלי דסה קרוב לחתימה על חוזה חדש במכבי תל אביב
מכבי תל אביב עוקבת: "דלמאו רוצה לעזוב את הראקלס"
"אמאדור רוצה לחזור, מכבי תל אביב היא המכשול כרגע"

אור דסה שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
צפוי להישאר אדום. אור דסה/ברני ארדוב

חביב אוחיון נשאר במכבי תל אביב. השוער בן ה-20 חתם היום על חוזה חדש בשורות הצהובים עד 2022, עם אופציה להאריך את החוזה עד 2023. אוחיון צפוי לעבור להשאלה נוספת בהפועל חדרה, אליה הושאל גם בעונה שעברה החל מחודש ינואר.

אשתקד הוא הספיק לרשום במדי חדרה שבע הופעות ליגה ושתי הופעות גביע המדינה. הוא פתח את הקדנציה בחדרה בעצלתיים אולם השתפר לקראת החלק האחרון של העונה.

אוחיון אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "שמח להמשיך במועדון שאני מרגיש בו הכי בבית, גדלתי על ערכיו ומאוד אוהב. זה מרגיש לי הכי טבעי לחתום על הארכת חוזה פה ומודה על האמון שניתן בי".

מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, הוסיף: "חביב עבר שנתיים מאוד מאתגרות. הוא עבר לווטפורד עם התווית של אחד השוערים הטובים באירופה מתחת לגיל 18. אך למרבה הצער, חביב סבל מפציעה קשה בגב ורק בעונה שעברה חזר לכשירות מלאה כשההשאלה לחדרה בעונה שעברה הראתה ניצוצות שחביב חוזר לעצמו. כולם במכבי יודעים שלחביב יש את הכישרון הטבעי להפוך לשוער מספר 1 במועדון. חוזה חדש זה ממשיך להראות את האמון שאנו מביעים בחביב".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: אלי דסה קרוב לחתימה על חוזה חדש

לכתבה המלאה
חביב אוחיון שוער הפועל חדרה. טל לוי
מנספורד עדיין בונה עליו. חביב אוחיון/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully