וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלי דסה קרוב לחתימה על חוזה חדש

1.7.2019 / 16:30

המגן הימני צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח ולהשתכר כ-450 אלף יורו לעונה. אחת הסיבות לזירוז המהלך: פציעתו של מאור קנדיל. וגם: האולטימטום לנציגיו של החלוץ הספרדי אדריאן דלמאו

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים

אלי דסה קרוב מאוד להארכת חוזהו במכבי תל אביב. בימים האחרונים חלה התקרבות משמעותית בין הצדדים והמגן הימני צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח שישאיר אותו במועדון. מכבי תל אביב חזרה לפנות בוקר לארץ אחרי המחנה הראשון מבין שניים שקיימה בהולנד, כשגם המנכ"ל בן מנספורד ועוזרו ברק יצחקי היו במחנה וצפויים להמשיך את השיחות מול דסה ונציגיו כדי לחתום על החוזה בהקדם.

עוד בנושא:
בהראקלס זועמים: "אדריאן דלמאו ביים את האשפוז, מי עושה דבר כזה?"
מכבי תל אביב מוכנה להכפיל את שכרו של אדריאן דלמאו
מכבי תל אביב תפגוש גם את ספרטה רוטרדם בהכנה
צפו בתקציר: מכבי תל אביב הביסה את גלובל פוטבול אקדמי 0:5

שחקני מכבי תל אביב מניפים את אלי דסה. דני מרון
למרות מחוות הפרידה, צפוי להמשיך בשורות האלופה. אלי דסה/דני מרון

מה שהגביר את הלחץ במכבי תל אביב להגיע לסיכום עם דסה זו הפציעה החוזרת של המגן הימני הנוסף מאור קנדיל, אשר בגללה הוא לא התאמן בימים האחרונים של המחנה ולא שותף במשחק האימון מול גלובל פוטבול ביום שבת. כזכור, קנדיל היה פצוע בסיום העונה החולפת, במהלך הפגרה החלים והתאמן כרגיל בשבוע האחרון של המחנה, אבל בימים האחרונים חש שוב כאבים ונעדר מהאימונים.

ההתקרבות לקראת חתימה של דסה הגיעה לאחר שבמרבית ימי הפגרה ולאחר שהיה עם נבחרת ישראל בלטביה ופולין, פעל גם באמצעות המאמן הלאומי אנדי הרצוג, לסגור עם קבוצה גרמנית. בין היתר הביעה בו עניין רב ורדר ברמן, אבל הדברים לא הבשילו לכדי משא ומתן רציני וגם דסה הבין שכנראה עדיף לו להמשיך בצהוב עם חוזה חדש. שכרו אמור לנוע סביב 450 אלף יורו לעונה. המגן בן ה-26 יזכה לשדרוג גם מכיוון שהוא שחקן חופשי, וכמקובל מגיע לו מענק חתימה.

באשר לאדריאן דלמאו, במכבי תל אביב הבהירו לנציגיו של החלוץ הספרדי כי לא יוכלו להמתין עוד זמן רב לפתרון מול הראקלס ומעוניינים לסגור את העסקה בהקדם, אחרת ינסו לפעול מול חלוץ אחר כשלקבוצב כמה מועמדים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully