וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפגוש גם את ספרטה רוטרדם בהכנה

30.6.2019 / 15:52

הצהובים יפגשו ב-14 ביולי את הקבוצה שהעפילה לליגה הראשונה בהולנד, בסיום מחנה האימונים השני שלהם. עוד קודם לכן ישחק מול גנק ואוניון סן ז'ילואז

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב תסיים היום (ראשון) את מחנה האימון הראשון שלה העונה, אך בניגוד לשנים קודמות העונה תצא האלופה לתקופת הכנה נוספת בהולנד, ותקיים שלושה משחקי הכנה נוספים תוך שישה ימים, מה-7 ועד ה-15 ביולי.

המשחק הראשון יפגיש את האלופה הישראלית עם אוניון סן ז'ילואז, מהליגה השנייה בבלגיה, ב-9 ביולי (יום שלישי). יומיים לאחר מכן תפגוש את גנק גם כן בהורסט, הולנד, שם נמצאים הצהובים כעת במחנה האימונים הראשון. גנק הבטיחה את מקומה בשלב הבתים של ליגת האלופות בזכות תואר האליפות הרביעי בתולדותיה ותהווה הכנה משמעותית עבור הקבוצה של ולאדן איביץ', פחות משבועיים לפני המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני - אצל אסטנה הקזחית או קלוז' הרומנית (23 או 24 ביולי).

שלושה ימים לאחר גנק, תנעל הקבוצה של ולאדן איביץ' את מחנה האימונים שלה עם משחק שלישי מול ספרטה רוטרדם, שעלתה אשתקד לליגה הבכירה בהולנד.

יש לציין כי מכבי תל אביב תפגוש גם את מחזיקת הגביע בני יהודה למשחק אלוף האלופים ב-20 ביולי, כמה ימים לפני המשחק האירופי הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully