וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עוקבת: "אדריאן דלמאו מאוכזב, הוא מאוד רוצה לעזוב את הראקלס"

29.6.2019 / 16:54

החלוץ הספרדי (25) שסומן על ידי הצהובים קיבל חופש של יומיים מקבוצתו ההולנדית, המנהל הטכני: "ניפגש ביום שני, כשהרוחות יירגעו"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בצל השמועות על מעבר אפשרי למכבי תל אביב, לא הופיע היום (שבת) אדריאן דלמאו למשחק האימון הראשון של הראקלס וקיבל חופש של יומיים מהקבוצה, עד אשר יתברר האם יישאר או יעזוב לקבוצה אחרת.

עתידו של החלוץ הספרדי בקבוצה ההולנדית עדיין לא ברור, כשאפילו המנהל הטכני של הראקלס טים חיליסן נאלץ להודות שהמצב סבוך: "דיברנו למשך זמן מה, יש לא מעט אכזבה מצידו אז אבל החלטנו לקחת עוד יומיים כדי להרגיע את הרוחות. ניפגש פעם נוספת ביום שני. הוא מאוד רוצה לעבור, זו המטרה שלו, אבל צריך שגם הקבוצות יסכימו על זה. אמרתי לו שהוא צריך להיות מקצוען ולהמשיך לעשות את עבודתו בינתיים".

החלוץ הספרדי שכבש בעונה החולפת 19 שערים בליגה ההולנדית הבכירה מיעט להגיע לאימונים השבוע מתוך רצון להתקדם מקצועית וכלכלית, ואף נעדר מיום הצילומים של התמונה הקבוצתית, מה שרק הגביר את השמועות על עזיבה אפשרית. "אני מאוכזב מאוד מכל שהופיע בתקשורת", כתב דלמאו באינסטגרם שלו. "הייתי בבית החולים בשל בעיות רפואיות. אפילו שהודעתי על כך, אף אחד לא התקשר אלי כדי לשאול אותי על זה".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב מוכנה להכפיל את שכרו של אדריאן דלמאו
מכבי תל אביב: הראקלס דחתה הצעה של מיליון יורו על אדריאן דלמאו, השחקן "שובת"
"ז'איר אמאדור רוצה לחזור, מכבי תל אביב היא המכשול כרגע"

הפוסט של דלמאו מבית החולים

בהולנד נטען כי הצהובים הגישו הצעה ראשונית על דלמאו בסך מיליון יורו, אולם נדחו. האלופה הישראלית מוכנה להכפיל את שכרו של דלמאו ולשלם לו כ-600 אלף יורו נטו לעונה.

דלמאו, יליד פלמה, הצטרף בגיל 17 לאקדמיה של ריאל מדריד ומשם עבר לראיו וייקאנו ושיחק בקבוצת המילואים. לאחר מכן הושאל לסאמורה ושיחק גם בראסינג פרול וקבוצת המילואים של אספניול. אחרי שכבש במדיה 12 שערים ב-25 משחקים, דלמאו הושאל לנומנסיה ולמאיורקה, אבל לא פרץ, לא הצליח לכבוש וחזר לקבוצת מילואים, הפעם זו של ויאריאל. בקיץ האחרון עזב את ספרד לראשונה וכאמור רשם את עונת הפריצה שלו דווקא בליגה ההולנדית.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב מוכנה להכפיל את שכרו של אדריאן דלמאו

לכתבה המלאה
חלוץ הראקלס אדריאן דלמאו. GettyImages
נחוש להשתדרג. דלמאו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully