וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הראקלס דחתה הצעה של מיליון יורו על אדריאן דלמאו, השחקן "שובת"

28.6.2019 / 21:08

דיווח: החלוץ הספרדי בן ה-25, שכבש 19 שערים העונה בליגה ההולנדית, התאכזב מהסירוב ונעדר מיום הצילום הקבוצתי כי התאשפז בבית חולים. המנהל הטכני: "ההצעה שקיבלנו עבורו לא סיפקה אותנו"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מכבי תל אביב מציגה את המדים החדשים

על פי דיווחים בהולנד, מכבי תל אביב הגישה הצעה על החלוץ אדריאן דלמאו, אבל קבוצתו הראקלס אלמלו דחתה אותה. דלמאו הספרדי, שכבש העונה 19 שערים ובישל עוד חמישה בליגה ההולנדית הבכירה, מוערך בכ-4 מיליון יורו, אבל נכנס לשנה האחרונה בחוזהו ולכן גם סכום של 1.5-2 מיליון יורו צפוי לרצות את הראקלס. המנהל הטכני טים חיליסן הבהיר: "אדריאן רוצה לעבור למועדון אחר, אבל ההצעה שקיבלנו עבורו לא סיפקה אותנו".

דלמאו מאוד רוצה להתקדם והתאכזב כאשר ההצעה של מכבי תל אביב נדחתה. בעקבות זאת, הוא מיעט להופיע לאימונים השבוע, התלונן על פציעה ונעדר גם מיום הצילום של התמונה הקבוצתית בטענה כי נאלץ לגשת לבית החולים. סוכנו הקטור פריס רוס הסביר: "הוא רצה להגיע לצילום, אבל היה בבית חולים בגלל לחצים בלב. המתח הרב מעיק עליו".

אדריאן דלמאו שחקן הראקלס אלמלו. GettyImages
רוצה לתל אביב. אדריאן דלמאו/GettyImages

עוד אמר הסוכן: "אדריאן לא מרוויח הרבה בהראקלס, יש לו משכורת סבירה. עכשיו יש לו הזדמנות להתקדם ולהרוויח יותר ולשנות את עתידו. הוא הגיע לאלמלו ללא תמורה ומכבי תל אביב רוצה לשלם עליו מיליון יורו. סיכמנו על הסכום הזה עוד בשנה שעברה, אבל הראקלס נקטה לפתע בגישה שלילית ולא מדברת איתנו. הסיטואציה הזו מקשה על אדריאן".

דלמאו, יליד פלמה, הצטרף בגיל 17 לאקדמיה של ריאל מדריד ומשם עבר לראיו וייקאנו ושיחק בקבוצת המילואים. לאחר מכן הושאל לסאמורה ושיחק גם בראסינג פרול וקבוצת המילואים של אספניול. אחרי שכבש במדיה 12 שערים ב-25 משחקים, דלמאו הושאל לנומנסיה ולמאיורקה, אבל לא פרץ, לא הצליח לכבוש וחזר לקבוצת מילואים, הפעם זו של ויאריאל. בקיץ האחרון עזב את ספרד לראשונה וכאמור רשם את עונת הפריצה שלו דווקא בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully