וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאלוני: "השחקנים כל כך אוהבים את מסי, שהם רוצים לזכות רק בשבילו"

מאמן נבחרת ארגנטינה דרוך לקראת חצי גמר הקופה מול ברזיל (3:30, ספורט1): "הוא נושא הדגל שלנו". אוהדי ברזיל הפריעו ליריבה לישון, קאפו: "נקווה שלליאו לא יהיה "יום מסי". אני בטוח שננצח ונזכה בטורניר"

עריכת וידיאו: מתן חדד

ליאונל מסי לקח חלק בלא מעט משחקים גדולים לאורך הקריירה המופלאה שלו, והלילה (בין שלישי לרביעי, 3:30, ספורט1) יצטרף לרשימה הזו אחד נוסף: חצי גמר קופה אמריקה בין ארגנטינה שלו למארחת הטורניר ברזיל. ניצחון על היריבה המושבעת יקרב מאוד את האלביסלסטה לזכייה ראשונה מאז 1993, ויסדר, כמובן, לפרעוש תואר קופה ראשון בקריירה, שישכיח לפחות חלק מכשלונות העבר במסגרות הבינלאומיות.

אם שואלים לדעתו של המאמן ליאונל סקאלוני, העובדה כי מסי לא הרשים יתר על המידה עד כה - לפחות לא בנוגע לכיבוש שערים - לא אומרת דבר. "אנחנו רגילים שהוא מבקיע שלושער כל משחק ועובר חמישה שחקנים בכדרור, אבל הפעם אנחנו מבקשים ממנו לעשות משהו אחר, ומאוד מרוצים מכך", אמר. "הוא לקח על עצמו את העבודה. הוא נושא הדגל שלנו. השחקנים כל כך אוהבים אותו שלעתים הם רוצים לזכות בטורניר רק בשבילו. לשחקן הטוב בכל הזמנים חסר תואר עם ארגנטינה, אבל כולנו רוצים לנצח, לא רק בשבילו".

האוהדים הברזילאים לא ממש אפשרו למסי וחבריו מנוחה, כשהדליקו חזיזים מחוץ למלון של האלביסלסטה באמצע הלילה וצלצלו לחדרי השחקנים ב-6:30 בבוקר, כאילו אלה ביקשו שיחות השכמה.

עוד בנושא:

טיטה: "לנטרל את מסי? זה בלתי אפשרי"
כל אחת והטראומה שלה: ברזיל חוזרת למינייראו, ארגנטינה נגד ההיסטוריה
גבריאל ז'סוס: "מסי ואגוארו יצטרכו להזיע כדי להגיע לרחבה שלנו"

View this post on Instagram

??⚽️

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on

הפרעוש לא כבש מול נבחרת ברזיל כבר שבע שנים - אז, במשחק ידידות בניו ג'רזי, הבקיע שלושער ב-3:4 של נבחרתו. "אף אחד בעולם לא מסוגל למצוא לו פיתרון", אמר מאמן ברזיל דאז מאנו מנזס. אלא שארגנטינה כולה לא ניצחה את ברזיל במשחק רשמי מאז 2004, כשבששת המשחקים האחרונים הפסידה ארבע פעמים וסיימה פעמיים בתיקו מול הסלסאו. בסך הכל, המאזן של מסי מול היריבה המושבעת בכל המסגרות עומד על שלושה ניצחונות, חמישה הפסדים ותוצאת תיקו אחת.

מנגד, שחקן העבר האגדי קאפו התייחס לכוכב היריבה ואמר: "מסי השחקן הטוב בעולם כיום, יהיה קשה מאוד לעצור אותו, בעיקר אם יהיה לו יום טוב, "יום מסי". אני חושב שהוא מאוד רוצה שכך יהיה, כי הוא עדיין לא זכה בתואר עבור ארגנטינה. אם נאפשר לו לשחק, הוא עלול לעשות את ההבדל".

אף על פי כן, מגן העבר משוכנע שנבחרתו תעשה את המוטל עליה: "ננצח, זה לא יהיה קל, אבל ננצח וגם נהיה אלופים, אין לי ספק בכך. ברזיל נראית טוב, היא כבר לא תלויה רק בניימאר ורוצה לכתוב מחדש את ההיסטוריה שלה".

עוד באותו נושא

טיטה: "לנטרל את מסי? זה בלתי אפשרי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully