וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטה: "לנטרל את מסי? זה בלתי אפשרי"

מאמן נבחרת ברזיל ערך מסע"ת לקראת המפגש הלילה מול ארגנטינה בחצי גמר הקופה אמריקה (3:30, ספורט 1): "אפשר רק לנסות להאט את מסי". על העובדה שהמשחק במינייראו: "יש פה אמפתיה והרבה אנרגיות"

פלייר נבחרת ברזיל לקראת ארגנטינה/עריכת וידאו: מתן חדד

טורניר הקופה אמריקה יגיע הלילה (03:30) לשיאו עם משחק חצי הגמר הראשון שמספק מפגש קלאסי בין ארגנטינה לברזיל. הארגנטינאים ממש לא מרשימים עד כה בטורניר, אך היו היחידים שכבשו וניצחו ברבע הגמר, בעוד שברזיל המארחת הדיחה בקושי את פרגוואי בפנדלים אחרי 0:0 בתום 90 דקות.

ליאו מסי כוכב ברצלונה אמר בעצמו שהיכולת שלו בטורניר הזה רחוקה מלהיות מרשימה. הפרעוש כבש רק שער אחד בפנדל בטורניר, כשדווקא סרחיו אגוארו ובעיקר לאוטרו מרטינס חלוץ אינטר מספקים את השערים. אולם, טיטה מאמן הסלסאו, חושש בעיקר ממסי ואפשר להבין אותו. הברזילאים ערכו מסיבת עיתונאים וטיטה התייחס לכוכב הגדול של האלביסלסטה: "דיברנו על ארגנטינה בעיקר כקולקטיב ולא כאינדיבידואלים. מסי? אי אפשר לבטל ולנטרל אותו, אפשר להאט את הפעולות שלו, אבל בלתי אפשר לנטרל אותו".

טיטה מאמן נבחרת ברזיל. רויטרס
מתכונן למסי. טיטה/רויטרס

מסי יפגוש במשחק הזה את קוטיניו, חברו לחוד בברצלונה. טיטה התייחס לקוטיניו כשאמר: "גם את קוטיניו אי אפשר לנטרל ואת רוברטו (פירמינו) ודויד נרס. הם יכולים להיות מכריעים במשחק הזה".

ברזיל תארח את המשחק הזה במינייראו, האצטדיון שבו היא חוותה את ההשפלה הגדולה בהיסטוריה שלה כשהובסה 7:1 מול גרמניה בחצי גמר המונדיאל לפני חמש שנים. המאמן התייחס לכך ואמר: "האוהדים פה יכולים לתת לנו הרבה אנרגיות כמו שהם עשו כשהגענו למלון ולאצטדיון. בלו הוריזונטה הוא מקום עם אמפטיה גדולה והרבה השפעה, יותר מאשר פורטו אלגרה".

המנצחת במשחק הזה תפגוש בגמר את המנצחת במשחק בין צ'ילה לפרו, כך שאנחנו עדיין יכולים לקבל שחזור של שני הגמרים הקודמים שבהם הצ'יליאנים ניצחו את הארגנטינאים.

עוד באותו נושא

כל אחת והטראומה שלה: ברזיל חוזרת למינייראו, ארגנטינה נגד ההיסטוריה

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה מבקש פנדל בעקבות נגיעת יד. רויטרס
שמר את התחמושת לברזיל? ליאו מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully