וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל ז'סוס: "מסי ואגוארו יצטרכו להזיע כדי להגיע לרחבה שלנו"

החלוץ הברזילאי צופה שיהיה לצמד הכוכבים הארגנטינאי ערב קשה מול ההגנה של הסלסאו, אך מודה שגם לנבחרתו צפוי אתגר לא פשוט כדי להעפיל לגמר הקופה אמריקה: "נצטרך לבצע את התכנית שלנו בצורה מיטבית"

מתוך יוטיוב

חלוצה של מנצ'סטר סיטי ונבחרת ברזיל גבריאל ז'סוס דיבר במסיבת העיתונאים לקראת מפגש הענקיות בחצי גמר הקופה אמריקה בין ברזיל לארגנטינה (שלישי, 3:30, ספורט 1). "הם (ליאו מסי וקון אגוארו) יצטרכו להזיע כדי להכנס לרחבה שלנו" הצהיר הברזילאי, שלמרות שנבחרתו היא הפייבורטית במפגש המסקרן נשאר עם הרגליים על הקרקע: "זה הקלאסיקו של הנבחרות, אלו שתי קבוצות ענקיות. לארגנטינה יש שחקנים איכותיים כמו מסי ואגוארו. מסי הוא השחקן הטוב בעולם וקון הוא אחד החלוצים המובילים בשנים האחרונות".

עוד בנושא:
לואיס סוארס "שבור" אחרי החמצת הפנדל
ליאונל מסי: "זה לא הקופה הכי טוב שלי עד כה"
פרו ניצחה את אורוגוואי ועלתה לחצי הגמר

גבריאל ז'סוס שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
מתכונן לחצי הגמר. גבריאל ז'סוס/רויטרס

"גם אנחנו נצטרך לבצע את התכנית שלנו בצורה מיטבית כדי להבקיע מולם. במשחק האחרון שלנו נגדם בערב הסעודית ניצחנו 0:1 משער של מירדנה אבל הם תקפו אותנו, היה משחק שוויוני. אני חושב שגם הפעם הם יתקפו אותנו".

ז'סוס התייחס לחבריו לקבוצה במנצ'סטר אותם יפגוש הפעם כיריבים: "למדתי הרבה מאגוארו במהלך העונה החולפת. אני וגם אוטמנדי לא שיחקנו הרבה העונה בסיטי, אז בילינו הרבה יחד באימונים ובמשחקים. אני אדבר עם פירמינו ועם שאר שחקני ההתקפה ואנסה לעזור להם להתמודד איתו, בתקווה שזה יעזור לנו לנצח".

עוד באותו נושא

לואיס סוארס "שבור" אחרי החמצת הפנדל, בברזיל חגגו: "זו קארמה"

לכתבה המלאה
ליאו מסי וקון אגוארו מתחבקים. GettyImages
צמד הכוכבים הארגנטינאי. מסי ואגוארו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully