וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס "שבור" אחרי החמצת הפנדל, בברזיל חגגו: "זו קארמה"

החלוץ בבכי אחרי הפספוס בדו קרב הפנדלים שעלה לאורוגוואי בהדחה מהקופה, והתגובות בעולם הכדורגל היו חלוקות. טבארס ביקר את ה"בונקר" של פרו

עריכת וידיאו: מתן חדד

לאורך הקריירה אוהדי הכדורגל התקשו להישאר אדישים ללואיס סוארס, וגם הבוקר (ראשון), שעות ספורות אחרי שהחמיץ פנדל גורלי שהדיח את אורוגוואי מהקופה אמריקה ברבע הגמר, היה מי שכאב את כאבו בשריקת הסיום ומי שחגג את נפילתו. סוארס נראה נסער אחרי שפרו השלימה ניצחון 4:5 בפנדלים, בדו קרב שבו היה היחיד שלא כבש, ובמשך דקות ארוכות מירר בבכי על כר הדשא.

כאמור, לא כל אוהדי הכדורגל הזדהו עם הדמעות של סוארס. אחרי החמצת הפנדל, שהייתה הראשונה שלו בכל המסגרות מאז נובמבר 2016 (מאז הספיק לכבוש 14 פנדלים ברצף), שדרן הטלוויזיה הברזילאית טען שמדובר ב"קארמה" אחרי ה"רמאויות וההתחכמויות שלו בעבר".

שחקני אורוגוואי ניסו לנחם אותו זמן רב אחרי שריקת הסיום. "לואיס עצוב מאוד, וזה טבעי אחרי שאתה מחמיץ פנדל מכריע. אבל אלו החיים, וזה הכדורגל", אמר חברו הטוב אדינסון קבאני. "לפעמים אתה מנצח, לפעמים אתה מפסיד. כבר זכיתי עם לואיס בקופה בעבר, אבל הלילה חייבים להפנים שאנחנו בחוץ".

עוד בנושא

פרו ניצחה את אורוגוואי בפנדלים ועלתה לחצי גמר הקופה אמריקה
מסי: "זה לא הקופה הכי טוב שלי עד כה, תנאי המשטח גרועים"
גם מאמן ברזיל טיטה קוטל את מצב המגרשים בקופה אמריקה

לואיס סוארס, נבחרת אורוגוואי, בבכי אחרי ההדחה מהקופה אמריקה. רויטרס
ההחמצה, והדמעות. סוארס בסיום/רויטרס

כך או כך, הסלסטה אמנם זכו בקופה ב-2011, אבל ההחמצה של סוארס אמש היתה המשך ישיר לשנים מרובות באכזבות. בשלוש ההופעות האחרונות בקופה כוכב ברצלונה וחבריו הודחו ברבע הגמר על ידי צ'ילה (2015), לאחר מכן אפילו לא צלחו את שלב הבתים (2016), ואמש כאמור שוב הודחו מוקדם מהצפוי.

"זו אכזבה עצומה, כי הגענו לברזיל במטרה לזכות בתואר", הודה המאמן הוותיק אוסקר טבארס, שלא אהב במיוחד את סגנון המשחק ההגנתי של פרו. "הם אומנם לא עשו שום דבר נגד החוקים, אבל שיחקו כמו שהם משחקים בלא מעט משחקים בשנים האחרונות: מאטים את הקצב, לא נוטלים שום סיכונים, מתבצרים ברחבה. שלטנו, סיכנו את השער, אבל לא הצלחנו להביא את היתרון שלנו לידי ביטוי".

עוד באותו נושא

ליאונל מסי: "זה לא הקופה הכי טוב שלי עד כה, תנאי המשטח גרועים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully