וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניימאר לברצלונה עומדת להיות העסקה הכי מסובכת בהיסטוריה"

המתיחות בין פריס סן ז'רמן לברצלונה, ההתעקשויות והאגו, ההדלפות מהעיתונאי המקורב, הגורמים שמסבכים את הסוגיה, השחקנים שעל הפרק, האישור מוואלוורדה והרגע שבו ניימאר הכריע: אני רוצה לעזוב

פלייר נבחרת ברזיל לקראת ארגנטינה/עריכת וידאו: מתן חדד

בתקשורת הספרדית, הצרפתית והברזילאית ממשיכים לדווח על התקרבות בין ניימאר לברצלונה ועל משא ומתן בין כל הצדדים על מנת להשלים את העסקה הגדולה של הקיץ בכדורגל העולמי. אתמול (שני) בברזיל דווח שאביו של הכדורגלן הברזילאי, ניימאר סילבה, נסע לברצלונה על מנת להיפגש עם ההנהלה ולהאיץ את המגעים. עם זאת, אביו של ניימאר הכחיש את הדברים, ואמר: "כרגע זה לא קורה, אני בברזיל ואני כאן כדי לייצג את בני, ולא באירופה, בפריס או בברצלונה".

עם זאת, הדיווחים אינם פוסקים. ב"ספורט" טוענים על התפתחות חיובית נוספת אחרי ש"מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה נתן את האישור לצרף גם את ניימאר וגם את אנטואן גריזמן". המאמן קיבל דיווח על כוונות ההנהלה לצרף את שני הכוכבים הגדולים, שייצרו חוליית התקפה עמוסת כישרון ואגו יחד עם ליאונל מסי ולואיס סוארס, בידיעה שהאתגר הגדול שלו יהיה ליצור ביניהם גם איזון וגם רוטציה נכונה. "ואלווורדה תמיד אהב את גריזמן", נכתב, "והמאמן גם אישר את הבאת ניימאר, כי הוא תמיד חשב שטוב לצרף את הטובים ביותר, למרות שאולי יהיה מסובך להתנהל עם ארבעה כוכבים כאלה בחדר ההלבשה".

עוד בנושא
כל אחת והטראומה שלה: ברזיל חוזרת למינייראו, ארגנטינה נגד ההיסטוריה
טיטה וברזיל מחכים לארגנטינה: "לנטרל את מסי? זה בלתי אפשרי"
ליאונל מסי: "זה לא הקופה הכי טוב שלי עד כה, תנאי המשטח גרועים"
היום בו נולדה אגדה: 20 שנה לשער הבכורה של רונאלדיניו בנבחרת ברזיל

ניימאר צופה קופה אמריקה. GettyImages
איזה סמטוכה. ניימאר/GettyImages

במקביל, מרסלו בשאר, העיתונאי הברזילאי שחשף לראשונה את המעבר של ניימאר לפריס סן ז'רמן ב-2017, ממשיך את הטענה שלפחות בין ברצלונה לניימאר הכל מסוכם. "שני הצדדים רוצים בזה, פריס סן ז'רמן רוצה להיפטר מהבעיה, ואני חושב שהוא ישחק בבארסה", הוא טוען, "ניימאר בנה תוכנית כיצד לא לחזור לפריס, והיו לו שתי דרכים לפלס את דרכו החוצה: או לזכות בליגת האלופות כדי שייתנו לו להשתחרר, או להפציץ את המועדון עם ההחלטה הזאת, והוא השיג את המטרה". לדבריו, אגב, פיליפה קוטיניו לא קיבל עדיין שום הצעה מפריס סן ז'רמן.

ב"ספורט" הקטלאני דווח אתמול ש"ניימאר הכריז על מרד": פריס סן ז'רמן אמורה לפתוח את אימוניה ב-8 ביולי, עוד שבוע, והתוכנית של ניימאר היא לנסוע מברזיל היישר לברצלונה, ולא לעבור בצרפת. כעת בצרפת טוענים ש"זה הולך להיות קיץ ארוך". גם לפ.ס.ז' וגם לברצלונה "יש נשק" במשא ומתן: "אל חלאיפי יודע שהוא יהיה חייב לקבל שחקנים, וגם בארסה יודעים שאין דרך אחרת... כדי לממש את העסקה צריך אישורים של הרבה שחקנים, סוכנים וקבוצות בעסקה של מיליונים".

עוד באותו נושא

טיטה: "לנטרל את מסי? זה בלתי אפשרי"

לכתבה המלאה
ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. GettyImages
חדר הלבשה עמוסס כישרון, ואגו. ואלוורדה/GettyImages

ב"אס" מנתחים את הקשיים של "העסקה הכי מסובכת בהיסטוריה" ומזכירים את הקושי של ברצלונה לנהל עם משא ומתן עם אל חלאיפי. פ.ס.ז' דורשת 222 מיליון יורו על ניימאר, ובבארסה יודעים שהמשא ומתן יהיה קשוח, מסובך ומורכב. "פריס סן ז'מן כבר סירבה בעבר לשחרר לברצלונה את טיאגו סילבה, את מרקיניוס, את מרקו וראטי ואת אדריאן ראביו", מזכירים בספרד את המתיחות בין שני המועדונים. מעבר לזה, "לברצלונה יהיה קשה להגיע לסיכום עם עוסמאן דמבלה או עם קוטיניו, ואולי עם ראקיטיץ', בניסיון לכלול אותם בעסקה". ישנה אפשרות שברצלונה תמכור את השחקנים המבוקשים שלה לקבוצות אחרות על מנת לגייס את הכסף, כאשר דמבלה מחוזר על ידי באיירן מינכן ("קיקר" הגרמני טוען שבארסה העמידה אותו למכירה), וקוטיניו עדיין מחוזר באנגליה.

עוד נטען כי "ניימאר התחיל לתכנן את העזיבה כבר ביום ההולדת שלו, בפברואר 2019... ניימאר חגג יום הולדת 27, מוקף בחביו הקרובים ובפניני זהבי הסוכן הישראלי, ארכיטקט העסקה מ-2017. עד ליום ההולדת הוא לא חשב ברצינות על עזיבה, אבל יומיים לפני כן הוא ספג ביקורת קשה מהאוהדים, ולא קיבל תמיכה מחבריו לקבוצה... ניימאר גם לא אוהב את אורח החיים בפריס, מעבר לעניין הספורטיבי. יומיים אחרי זה, ניימאר הודיע לפיני זהבי שהוא רוצה לעזוב הקיץ את פריס סן ז'רמן".

ניימאר מושך הרבה תשומת לב מכל העולם, ושחקן העבר הברזילאי זה רוברטו הביע דעתו על אורח החיים של הכוכב בראיון שנתן לעיתון Süddeutsche Zeitung הגרמני: "אם ניימאר ימשיך כך, הוא לא יוכל לשחק מעבר לגיל 30. עליו לעשות שינוי עמוק, והשינוי הזה הוא רק בראש שלו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully