וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום בו נולדה אגדה: 20 שנה לשער הבכורה של רונאלדיניו בנבחרת ברזיל

בהופעתו השנייה בלבד בנבחרת הבוגרת, עלה ילד הפלא מהספסל וארבע דקות לאחר מכן הראה בדיוק כמה קסם טמון לו בשתי הרגליים. צפו בביצוע, ובביצועים אחרים מתחילת הקריירה הבינלאומית

יוטיוב

בעוד ברזיל מנסה בכל כוחה לזכות בקופה אמריקה בפעם השביעית בתולדותיה והראשונה מאז 2007, מציינים היום (ראשון) בדרום אמריקה 20 שנה לשער הבכורה של רונאלדיניו במדי הסלסאו, שסימן את תחילתה של קריירה מופלאה.

זה קרה ב-30 ביוני 1999, במשחק הפתיחה של הסלסאו בטורניר שנערך בפרגוואי. רונאלדיניו, אז בן 20, שנתיים לפני תחילת הקריירה האירופית, עלה מהספסל בדקה ה-70 על חשבון אלכס. ארבע דקות בלבד חלפו עד שהראה כמה קסם יש לו ברגליים, כשקיבל מסירה מקאפו, הקפיץ מעל שחקן היריבה חוסה מנואל ריי וחגג שער בכורה מופלא, במה שהיתה הופעתו השנייה בסך הכל בנבחרת הבוגרת.

עוד בנושא:

תומר יצחק על הקיץ המופלא בו רונאלדיניו כבש את נבחרת ברזיל - ואת העולם
הזיזו אותו: דני סבאיוס ייזרק מריאל מדריד למרות הפוטנציאל הגדול
העברות בעולם, 30.6: פול פוגבה חוזר לאופציית יובנטוס, ריקרדו רודריגס על הכוונת של ברצלונה
גם האבא לא האמין: צפו בבן של מרסלו עם עוד מהלך גדול

המשחק ההוא הסתיים ב-0:7 לזכות הסלסאו. ארבעה ימים קודם לכן, רשם רונאלדיניו את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת, והיה שותף לניצחון 0:3 על לטביה:

עוד באותו נושא

מקיץ אל חלום: 20 שנה לקיץ בו רונאלדיניו פרץ לתודעה העולמית

לכתבה המלאה

זו, כאמור, היתה תחילת דרכו של הקוסם הברזילאי. בקופה סייע לברזיל ללכת עד הסוף ומיד לאחר מכן, בגביע הקונפדרציות, קיבל תפקיד משמעותי יותר והשיב עם תואר מלך השערים והשחקן המצטיין של הטורניר, שהסתיים מבחינתו עם הפסד 4:3 למקסיקו בגמר. בסופו של דבר סיים את הקריירה המופלאה שלו עם 33 שערים בינלאומיים וזכה בארבעה תארים עם הנבחרת הבוגרת של ברזיל - מעל כולם, כמובן, הגביע העולמי ב-2002.

והנה עוד קצת ביצועים של רונאלדיניו הצעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully