וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.6: ברצלונה הולכת על לאוטרו מרטינס, ראביו הגיע לעבור בדיקות רפואיות ביובנטוס

קשר פריס סן ז'רמן יחתום מחר בשורות האלופה האיטלקית, הקטלאנים מוכנים לשלם 112 מיליון יורו על חלוץ אינטר ונבחרת ארגנטינה. כל השמועות וההעברות

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* שאלקה רכשה את הבלם הטורקי בן ה-19 אוזאן קבאק משטוטגרט בסכום של 15 מיליון יורו, אחרי שזו שילמה עליו 11 מיליון יורו לגלאטסראיי בינואר האחרון. השחקן שהיה מבוקש גם במילאן, חתם לחמש שנים. האמריקאי ווסטון מקני האריך את חוזהו עד 2024.

* הושלמה השאלת אלבן לאפון מפיורנטינה לנאנט לשנתיים הקרובות. לצרפתים יש אופציית רכישה ב-7 מיליון יורו, אבל גם הקבוצה האיטלקית הכניסה סעיף המאפשר לה לקנות את השוער בן ה-20 בחזרה לאחר מכן.

* הטרייד בין רומא ליובנטוס יושלם היום. אחרי שלאונרדו ספינאצולה עבר בדיקות רפואיות בבירת איטליה, היום לוקה פלגריני יעבור בדיקות בטורינו ויחתום על חוזה בשורות אלופת איטליה.

* גנואה צירפה את אנדראה פינאמונטי, חלוצה בן ה-20 של אינטר ונבחרת איטליה הצעירה. פינאמונטי עבר כמושאל, אבל גנואה התחייבה לרכוש את כרטיסו בקיץ הבא ב-18 מיליון יורו, כשקבוצתו הקודמת קייבו תקבל מחצית מהסכום.

* עוד צעיר שעזב את אינטר הוא המגן השמאלי מרקו סאלה (20) שחתם בססואולו, בצעד ראשון לקראת מעברו של הקשר סטפנו סנסי לנראזורי.

* ליל רכשה את טים וואה, 19, בנו של ג'ורג' וואה וחלוץ נבחרת ארה"ב תמורת 10 מיליון יורו מפריס סן ז'רמן. החלוץ ששיחק כמושאל בסלטיק, חתם על חוזה לחמש שנים.

* ג'אן פיירו ונטורה, מאמן נבחרת איטליה לשעבר, חתם לעונה אחת בסלרנטינה מהסרייה B.

* פאוק סלוניקי החזירה לשורותיה את שחקן הכנף הסלובקי מירוסלב סטוך (29) ששיחק אצלה לפני חמש שנים. ספרטה פראג קיבלה עבורו כ-1.5 מיליון יורו. פאוק גם תמנה את אבל פריירה הפורטוגלי למאמנה החדש, אחרי שהרומני רזבאן לוצ'סקו עזב לטובת חוזה עתק באל הילאל הסעודית.

* אחרי החתמת ייבגני שאחוב מפאוק סלוניקי בהעברה חופשית, לצ'ה האיטלקית שילמה כ-3 מיליון יורו על המגן הימני רומאריו בנזאר (27) שמגיע מסטיאווה בוקרשט עם חוזה לשלוש שנים.

שמועות

* האם ברצלונה בדרך לעוד החתמה גדולה? בספרד מדווחים שהאלופה מוכנה לשלם את סעיף השחרור בגובה 112 מיליון יורו עבור לאוטרו מרטינס, חלוצה של אינטר ונבחרת ארגנטינה. לאוטרו כבש שני שערים בקופה אמריקה הנוכחי עם נבחרתו.

* אדריאן ראביו, קשרה של פריס סן ז'רמן, הגיע לטורינו כדי לעבור בדיקות רפואיות בשורות יובנטוס, אליה הוא יצטרף בהעברה חופשית.

* פול פוגבה רוצה להגיע לריאל מדריד, אבל על פי דיווחים באיטליה וספרד, החליט שמעבר ליובנטוס יהיה ריאלי יותר. על פי "אס", קשר מנצ'סטר יונייטד מעדיף שלא להגיע למחנה האימונים של השדים האדומים וכבר דיבר עם חלק מהשחקנים איתם שיתף פעולה ביונבטוס בעבר ובישר להם על רצונו לשוב. ב"סאן" נטען ש"פוגבה מתכנן לפנות אישית לסולשיאר ולבקש שחרור".

* עוד ביונייטד: הקבוצה עובדת על החתמה של "עוד שחקן מרגש", לפי מייל של היו"ר וודוורד שלכאורה הודלף ל"טלגרף": "על אף הסכומים העולים בשוק ההעברות והספקולציות והדיווחים הבלתי פוסקים, שלפעמים מסלפים, הצוות המקצועי, בשיתוף פעולה עם המאמן, עובדים בקור רוח מאחורי הקלעים בניסיון להביא שחקן מרגש נוסף שיתאים לתוכניות ארוכות הטווח של המועדון". עד עתה יונייטד צירפה את דניאל ג'יימס מסוונסי וארון וואן ביסאקה מקריסטל פאלאס. "סאן" טוען: יונייטד רוצה גם את קשר אסטון וילה ג'ון מקגין, וילה תדרוש 50 מיליון ליש"ט.

* אינטר מציעה למנצ'סטר יונייטד את מאורו איקרדי כחלק מעסקת רומלו לוקאקו שעתיד להצטרף לנראזורי.

* פארמה הגישה הצעה אחרונה למריו באלוטלי: 2 מיליון יורו לשנה, שווה ערך לחוזה שלו במארסיי. החלוץ עדיין לא החליט האם להסכים או לא.

* על פי "סקיי גרמניה", היעד הבא שסימנה אתלטיקו מדריד הוא אנטה רביץ', פרנקפורט צפויה לדרוש כ-40 מיליון יורו עבורו.

* במקביל לדיבורים על ניימאר ואנטואן גריזמן, בברצלונה נחושים למצוא מגן שמאלי שיתחרה עם ג'ורדי אלבה על מקום בהרכב. אחרי הגישושים בגזרת פיליפה לואיס וג'וניור פירפו, בספרד מפרסמים שריקרדו רודריגס ממילאן נמצא על הכוונת.

* סוכמה העברתו של לוק דה יונג מפ.ס.וו איינדהובן לסביליה. ההולנדי בן ה-28 המריא לספרד כדי לעבור בדיקות והוא צפוי להתחרות עם מונאס דאבור על מקום בהרכב, אם כי הוא יכול לשחק גם כחלוץ שני. סביליה תשלם לפ.ס.וו 12.5 מיליון יורו.

* בספרד מדווחים על פריצת דרך במגעים הארוכים בין ריאל מדריד לבנפיקה על מעבר של ראול דה תומאס. RDT צפוי לעבור לקבוצה מליסבון תמרות 20 מיליון יורו, כשייתכן שהבלאנקוס יכניסו לעסקה סעיף של קנייה בחזרה תמורת סכום גבוה בהרבה.

* באנגליה טוענים: ריאל מדריד "מתכננת מהלך עם סאדיו מאנה", ותציע לליברפול לכלול את מרקו אסנסיו בעסקה. ליברפול לא מעוניינת לשחרר את הכוכב הסנגלי שלה.

* אינטר ממשיכה בניסיונות המימון של רכישת רומלו לוקאקו ממנצ'סטר יונייטד. התכנית לגיוס חלק מהכסף: מכירת ז'ואאו מריו ודאלברט לווסטהאם בסכום כולל של 40 מיליון ליש"ט.

* בצרפת מדווחים שליון מתכוונת להציע לליל 37 מיליון יורו של הקשר טיאגו מנדש (27) והמגן השמאלי יוסוף קונה (23). ליון מוכנה גם לתת לליל 25 אחוזים מהמכירה הבאה של קונה.

* פנרבחצ'ה ובשיקטאש הגישו למילאן הצעות על אנדרה סילבה. החלוץ הפורטוגלי שהושאל בעונה החולפת לסביליה, לא מתלהב לעבור לטורקיה ומעדיף לנסות להוכיח את עצמו למאמן החדש, מרקו ג'אמפאולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully