וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביטן: "אנחנו חלק מהגדולות". דגני: "הפועל תל אביב לא צריכה לעשות הרבה כדי שאשאר"

30.6.2019 / 16:08

האדומים פתחו עונה, המאמן נשמע אופטימי לאחר החתמת מאור בוזגלו שזכה לאהבה גדולה מהאוהדים: "אפשר להישאר על הבסיס הזה ולעמוד ביעדים". הקפטן הודה: "נפגעתי מהדיבורים על סרט הקפטן, יש לי ביקוש ומגיע לי שדרוג". המגן תומר לוי חתם לעונה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של הפועל תל אביב והגעת מאור בוזגלו

פחות מ-24 שעות לאחר שחתם בהפועל תל אביב, השתתף היום (ראשון) מאור בוזגלו באימון הפתיחה של האדומים וקיבל אהבה גדולה ממאות האוהדים שהגיעו. הקשר המסקרן הוא ההחתמה השישית של המועדון בקיץ הנוכחי, אחרי יואב ג'רפי, מייקל אולהה (שעדיין לא הצטרף), אור אינברום, עלי כנעאנה ודני גרופר.

עוד לפני האימון, הודיעה הפועל תל אביב על החתמה שביעית בדמות המגן הימני תומר לוי ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון ולפני כן בהפועל כפר סבא והפועל רמת גן. המגן בן ה-26 אמר לאחר החתימה: "נרגש להגיע למועדון כמו הפועל תל אביב. אני חושב שנבנה כאן משהו טוב ובריא ואני מאמין שנעשה דברים יפים העונה. באופן אישי, אני מבטיח לתת את כל כולי עבור הצלחת המועדון. מודה לבעלים ולצוות המקצועי על האמון".

עוד בנושא:

להפועל תל אביב יש רק מה להרוויח מעסקת מאור בוזגלו
"אני לא רודף בצע": אחרי החתימה בהפועל תל אביב, מאור בוזגלו מתייחס לסערת מכבי חיפה
עקוב אחרי: אפקט ההחתמה של מאור בוזגלו על הפועל תל אביב
הפועל תל אביב: מאור בוזגלו חתם לשנתיים

מאור בוזגלו באימון הפתיחה של הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
במוקד מבחינת האוהדים. מאור בוזגלו/ניב אהרונסון

עוד קודם לאימון, ערך המאמן ניסו אביטן מסיבת עיתונאים ונשמע אופטימי מאוד לקראת פתיחת העונה. "זה מרגש לפתוח עונה, בטח כשאתה מגיע למועדון כמו הפועל תל אביב", אמר. "חיכיתי לרגע הזה, לפגוש את כל השחקנים על המגרש. מבחינת מאור בוזגלו, עבדנו יפה בקיץ, עשינו את הדברים בשקט ומאחורי הקלעים ובשורה התחתונה, אם הייתם אומרים לי שככה אפתח את האימונים, עם הסגל הזה, הייתי אומר שאני מרוצה מאוד. אנחנו יכולים להישען על הבסיס הטוב שיש במועדון ויוצאים עם הרבה אמונה שאפשר לעמוד ביעדים. אנחנו רוצים להחזיר את הפועל תל אביב לצמרת. כל דבר מעבר לפלייאוף העליון ייחשב להצלחה עוד יותר גדולה. יכול להיות שמייקל אולהה יגיע בשבועות הקרובים ויכול להיות בינואר, הכל אפשרי. יש לנו מספר גדול של שחקנים בחלק הקדמי, יש לנו פתרונות להתחיל איתם בעונה".

על הציפיות העונה אמר אביטן: "אנחנו חלק מהגדולות. יש מאיתנו ציפיות, יש מאחוריניו קהל של אלפים שמצפה מאיתנו. אנחנו רואים את עצמנו כחלק מחבורת הצמרת וצריכים גם לפעול ככה. דיבורים לבד זה לא מספיק".

על עמדת השוער: "רובי לבקוביץ' הוא שוער מצוין שעשה עונה טובה יחד עם חוליית הגנה מצוינת. כשקיבלתי את המנדט עשיתי את החושבים שלי והחלטתי שאני רוצה לחזק את עמדת השוער. אני חושב שעשינו בחירה מצוינת, אני מאוד אוהב את יואב ג'רפי ומרוצה מהשינוי. בכלל, אני מרוצה מאיך שאנחנו מתחילים את העונה".

על אפשרות הישארותו על אוראל דגני אמר המאמן: "אנחנו רוצים את אוראל דגני, הוא הקפטן שלנו והוא שחקן חשוב, מבחינתי הוא לא יילך לשום מקום. אבל החיים חזקים מהכל, וזה תלוי הרבה בו. אני מקווה שנראה אותו פה לכל אורך העונה".

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"אנחנו רואים את עצמנו כחלק מחבורת הצמרת וצריכים גם לפעול ככה". אביטן/קובי אליהו

הקפטן אוראל דגני דיבר גם הוא והודה: "כולם יודעים את מה שיש לי פה במועדון, יש לי חוזה עם סעיפי יציאה ממנו. כרגע אני בהפועל תל אביב, לא יודע אם משהו ישתנה. אני כרגע לא יכול להגיד שאני נשאר או עוזב, אבל המועדון לא צריך לעשות הרבה כדי שאשאר. אני רוצה להישאר פה, עברתי פה כברת דרך מאוד ארוכה, כולל בלאומית. אני יכול להגיד שביקשתי שדרוג, זה נכון. שחקן כדורגל אחרי עונה טובה, לגיטימי שיבקש שדרוג. הצגתי יכולת טובה לאורך כל העונה, יש לי ביקוש בארץ ובחו"ל ומגיע לי השדרוג הזה. אני רוצה להישאר כי זה הבית שלי, אבל לא יודע מה יהיה אם לא אקבל את השדרוג".

על תפקיד הקפטן שעלול להילקח ממנו אמר הבלם: "פגע בי מאוד כשקראתי שרוצים לקחת לי את סרט הקפטן. חששתי שזה הגיע מבפנים, מהדלפה של מישהו. קפטן זה לא דבר שאפשר לקחת ממך, זה מי שאתה ומה שאתה עושה ביומיום, אם במגרש או בחדר ההלבשה. מאוד אצטער אם לא אהיה קפטן בעונה הבאה, אבל אם מביאים שחקן בכיר ורוצים לתת לו את הסרט - בבקשה. אני אעשה את מה שטוב להפועל תל אביב. אני אוהב את הקהל והוא אותי, כולנו נשמח אם אשאר בהפועל תל אביב. אני מחכה לשיחה".

לבסוף, על המטרות של הקבוצה אמר דגני: "יש לנו סגל כרגע של 30 ומשהו שחקנים, מוקדם לדעת מה יהיה. אחרי שנשלים את הסגל, נוכל לדבר. כמובן שאנחנו שואפים להיות בפלייאוף העליון. מאור בוזגלו שחקן מוכח, אני שמח שהוא מגיע לקבוצה. הוא חבר וגם אישיות על המגרש ובחדר ההלבשה. אני בטוח שהוא יתרום את המספרים שלו. הלוואי שכל הכוכבים בישראל ישחקו איתי בהפועל תל אביב, זה אומר שתהיה קבוצה טובה שתשאף גבוה".

אוראל דגני קפטן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"אני רוצה להישאר כי זה הבית שלי, אבל לא יודע מה יהיה אם לא אקבל את השדרוג". דגני/קובי אליהו
תומר לוי שחקן הפועל תל אביב. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
החתמה מספר 7. תומר לוי/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב פורצים לדשא באימון הפתיחה. ניב אהרונסון
אימון הפתיחה של הפועל תל אביב/ניב אהרונסון
קלאודמיר שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
קלאודמיר/ניב אהרונסון
מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב באימון הפתיחה. ניב אהרונסון
מאור בוזגלו מגיע/ניב אהרונסון
אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב באימון הפתיחה. ניב אהרונסון
אוראל דגני עם האוהדים/ניב אהרונסון
אור אינברום שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
אור אינברום/ניב אהרונסון
עלי כנאנה שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
עלי כנעאנה/ניב אהרונסון
דני גרופר שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
דני גרופר/ניב אהרונסון
רונאלדו ואסקס שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
רונאלדו ואסקס/ניב אהרונסון
רז שלמה שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
רז שלמה/ניב אהרונסון
מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב באימון הפתיחה. ניב אהרונסון
מאור בוזגלו/ניב אהרונסון
שי אליאס שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
שי אליאס/ניב אהרונסון
אריק ינקו שוער הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
אריק ינקו/ניב אהרונסון
שחקני הפועל תל אביב קלאודמיר, מאור בוזגלו. ניב אהרונסון
מאור בוזגלו עם החברים/ניב אהרונסון
מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב באימון הפתיחה. ניב אהרונסון
מאור בוזגלו רטוב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully