וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מאור בוזגלו חתם לשנתיים

29.6.2019 / 22:51

לאחר שניהל מגעים עם בית"ר ירושלים ומכבי חיפה במהלך הקיץ, מצא הקשר בן ה-31 קבוצה חדשה וינסה לשקם את הקריירה אצל ניסו אביטן: "זה אתגר חדש. אני מגיע עם אנרגיות טובות ורעב גדול להצליח כאן"

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

זמן רב חיכו בהפועל תל אביב לשם גדול שיחתום במועדון, והיום (שבת) זה סוף סוף קרה בדמות צירופו של מאור בוזגלו. הקשר בן ה-31 שניהל במהלך הקיץ מגעים עם בית"ר ירושלים ומכבי חיפה והוזכר גם בהקשר של הפועל באר שבע, חתם לשנתיים בשורות הפועל תל אביב. הוא השחקן השישי שמצטרף במהלך הקיץ הזה, אחרי יואב ג'רפי, מייקל אולהה (כנראה יירשם רק בינואר), אור אינברום, עלי כנעאנה ודני גרופר.

בוזגלו אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להגיע להפועל תל אביב, זה אתגר חדש. אני מגיע עם אנרגיות טובות ורעב גדול להצליח כאן. מחכה כבר לפגוש את האוהדים ואני מאמין שביחד נעמוד במטרות העונה".

הבעלים שרון ניסנוב: "אנחנו שמחים שמאור הצטרף למשפחת הפועל תל אביב. מדובר בשחקן הכי מוכשר בארץ, שיעזור לנו להחזיר את הפועל למקומה הטבעי, בצמרת ליגת העל. אני מאמין שהחיבור הזה יעשה טוב לשני הצדדים".

אביו של השחקן, יעקב בוזגלו, כתב בפייסבוק: "היום לפני 40 שנה, ב-1979, הפועל תל אביב רכשה את יעקב בוזגלו, האבא של מאור. לכוכב הכי גדול בכדורגל הישראלי לא קובעים כמה יקבל ומי ייצג אותו. מאור בוזגלו חתם בקבוצה שהכי רצתה אותו, לא ברירת מחדל. בלי שיעשו לו טובות, בלי שיקבעו לו כמה יקבל ומי ייצג אותו. יחס שווה כל סכום בעולם. בהצלחה להפועל תל אביב, בהצלחה למאור בוזגלו".

בוזגלו כבר שיחק בעבר במחלקת הנוער של הפועל תל אביב. את קריירת הבוגרים שלו התחיל במכבי חיפה והמשיך בהפועל פתח תקוה, בני סכנין ומכבי תל אביב, לפני שנמכר לסטנדרד ליאז'. ב-2013 שב לליגת העל וחתם בהפועל באר שבע, לה סייע לזכות בשתי אליפויות רצופות, אולם אז החלה סדרה של פציעות קשות. השיקום במכבי חיפה לא עבד, וכך גם בבית"ר ירושלים, בה רשם ארבעה שערים אשתקד.

מאור בוזגלו, הפועל תל אביב. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
ינסה לשקם את הקריירה בשורות האדומים. בוזגלו/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully