וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקוב אחרי: אפקט ההחתמה של מאור בוזגלו על הפועל תל אביב

30.6.2019 / 8:23

בהפועל תל אביב מציינים ש"לבוזגלו יש יותר עוקבים באינסטגרם מכל השחקנים ביחד", אבל משוכנעים שצירופו יחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה גם ברמה המקצועית. אופיר סער עם הפרטים מאחורי הקלעים, כולל הפגיעה ממכבי חיפה וחשבון הנפש של אבא יעקב

אתר הפועל באר שבע

1. הרבה יותר מצעד שיווקי

מבחינת האחים ניסנוב והפועל תל אביב, החתמת מאור בוזגלו היא הישג אדיר. למרות שהקשר סיים עונה פחות טובה בבית"ר, הוא עדיין שחקן רכש מהשורה הראשונה, בין השחקנים שהיו הכי מבוקשים בקיץ, שחקן מהסוג שהפועל תל אביב לא אמורה להתחרות עליו. אחד מבעלי הפועל תל אביב אמר אתמול ש"הבאנו את השחקן הכי טוב בארץ, הכוכב הכי גדול, זה שינוי מגמה", וזה אומר הרבה. אולי מדובר בהפרזה, אך אפשר להבין את ההתלהבות. בוזגלו הוא עדיין הכדורגלן הפופולארי בישראל. "יש לו יותר עוקבים באינסטגרם מכל השחקנים ביחד", אמרו אתמול בקבוצה בחיוך.

בימים האחרונים הבינו בהפועל תל אביב שיעקב ומאור פגועים מהיחס של מכבי חיפה ולא רק בגלל הפן הכלכלי. ניסו אביטן המשיך את השיחות עם בוזגלו והבהיר לו שיהיה השחקן המרכזי של הקבוצה, וכך התחושה שהוא רצוי הרבה יותר בוולפסון גרמה לו לחתום לשנתיים.

עוד בנושא

מאור בוזגלו חתם לשנתיים בהפועל תל אביב, ניסנוב: "הכישרון הגדול בארץ"
מכבי חיפה דרשה שיחתום, מאור בוזגלו רצה לנהל משא ומתן וירד מהפרק
אשדוד תשאיל את ג'רפי להפועל תל אביב ל-4 שנים ותוכל למכור אותו מדי קיץ

מאור בוזגלו שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
ניסו אביטן גרם לו להרגיש רצוי. מאור בוזגלו/יוסי ציפקיס

2. המבחן האמיתי מגיע העונה

בוזגלו ירצה להוכיח השנה כי כל הדיבורים על כך שהוא מעבר לשיא לא נכונים. בעונה החולפת הוא לא נראה אותו שחקן מבחינה פיזית, אך בהתחשב בכך שזו היתה השנה בה חזר מהפציעה, המבחן האמיתי מגיע העונה. מבחינת מספרים, בעונה שבה הוא שומר על כשירות הוא שווה לניסו אביטן והפועל תל אביב 10 שערים ו-10 בישולים בעונה, וזה הרבה יותר ממה שיוכלו לקבל משחקנים אחרים. למעשה, ניסו אביטן מהמר השנה על צמד שחקני כנף שלא הצליחו בעונה האחרונה בבית"ר ירושלים - מאור בוזגלו ואור אינברום - בתקוה שדווקא בגלל מה שעברו בבירה הם ירצו להוכיח שהם שווים הרבה יותר.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: מאור בוזגלו חתם לשנתיים

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים עידן ורד, מאור בוזגלו חוגגים עם אור אינברום. ברני ארדוב
בשורה התחתונה, הפועל תל אביב בונה על שני שחקני כנף שלא הצליחו בבית"ר. בוזגלו עם אינברום/ברני ארדוב

3. צ'אנס אחרון בהחלט בקבוצה גדולה

בוזגלו משלים כעת סיבוב בכל הקבוצות הגדולות בישראל, וזה גם הזמן מבחינתו ומבחינת אביו לחשבון נפש. אם הם יתנו גם לקדנציה הזו לברוח, התחנה הבאה בליגת העל תהיה הרבה פחות אטרקטיבית. את הקיץ הזה התחיל בוזגלו עם תחושת דחייה מבית"ר ירושלים שלא באמת רצתה אותו. אמנם התנהל מו"מ קצר שהתפוצץ, אך אחרי הכל החליטו בבית"ר שעדיף לבנות את הקבוצה בלעדיו.

אם יוסי בניון, אלי אוחנה ורוני לוי מעדיפים שבוזגלו יהיה מחוץ לבית"ר ומשה חוגג אפילו לא נלחם עליו, כנראה שמשהו בהתנהלות שלו הרתיע אותם. כשעלתה האופציה של מכבי חיפה בוזגלו ניסה, אך הירוקים ניהלו מולו מו"מ בהתנשאות וברתיעה ממנו. האנרגיות סביב בוזגלו הקיץ צריכות להדאיג אותו, כי השמיכה לאט לאט מתקצרת ובקרוב לא יהיו יותר מדי הזדמנויות.

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן
מה הלאה? ניסו אביטן/יותם רונן

4. מה התוכנית של הפועל תל אביב להמשך?

ברמה המקצועית ניסו אביטן רוצה להחתים עוד חלוץ שיספק לו מספרים, אבל בכל מקרה ממתין לראות מה יקרה אם אוראל דגני ואדי גוטליב בתקווה שלא יצטרף להחתים זר בעמדת הבלם. את שאר ההחלטות המקצועיות יקבל המאמן לאחר מחנה האימונים ולאחר המועדון יצליח להשתחרר מכמה חוזים מיותרים, כמו זה של אחמד עאבד שלא בתוכניות ומרוויח שכר של כ-180 אלף דולר בעונה. בנוסף, בקבוצה ממתינים לעומר דמארי, שכשירותו לפתיחת העונה עדיין לא ברורה. ועדיין, עם כל הקושי והבעיות, מבחינת הפועל תל אביב, היא פותחת את העונה ומציגה את מאור בוזגלו. עבורם, זה סוג של חזרה לחיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully