וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליובל זוסמן יש פוטנציאל להפוך לסטופר הגנתי מהספסל של הקאבס"

בקליבלנד שמים זרקור על הישראלי שיפתח בין שני לשלישי את הופעותיו בליגת הקיץ: "הוא לא שם מוכר, אבל יכול להיות גניבה"

ONE

בארצות הברית ממתינים בקוצר רוח לדו-קרב בין זאיון וויליאמסון לאר ג'יי בארט שייתן את יריית הפתיחה לליגת הקיץ בלאס וגאס שתיפתח ב-5 ביולי, אבל עד אז ייערכו כמדי שנה ליגות קיץ שוליות יותר. אחרי אחת מהן, ליגת הקיץ בסולט לייק סיטי, יעקבו חובבי הכדורסל הישראלי מקרוב, בזמן שיובל זוסמן שישחק במדי קליבלנד ינסה לצוד את עיניהן של הסקאוטים הרבים ביציעים.

זוסמן, שלא נבחר בדראפט האחרון אבל ממשיך לפנטז על ה-NBA, יפתח את הופעותיו בסולט לייק סיטי בלילה שבין שני לשלישי במשחק נגד סן אנטוניו. עיקר העניין ימוקד בחברו לקבוצה דריוס גארלנד, בו הקאבס בחרו במקום החמישי בדראפט, אבל גם זוסמן ינסה למשוך תשומת לב.

בינתיים בקליבלנד מסמנים אותו כגניבה פוטנציאלית. בבלוג Kimgjamesgospel המסקר את הקאבס מקרוב שמו זרקור על הגארד הישראלי, וכתבו עליו אמש: "יובל זוסמן הוא לא שם מוכר במיוחד לחובבי הכדורסל, אבל יחסית לגילו הוא צבר המון ניסיון, הן במדי מכבי תל אביב והן בנבחרות ישראל. הוא גבוה, ויש לו גודל נהדר בשביל גארד. הוא אמור היה להיבחר בסוף הסיבוב השני, אבל עכשיו הוא פנוי ויכול להיות בחירה מועילה עבור הקאבס, בתור פוטנציאל להפוך לשחקן הרוטציה מן המניין בקבוצה".

עוד בנושא

לא מוותר על חלום ה-NBA: יובל זוסמן ישחק עם קליבלנד בליגת הקיץ
זוסמן יקבל חוזה חדש במכבי תל אביב? "קודם נסגור עם מי שלא חתום"
קיין וטיוס לאן? הבנייה של מכבי תל אביב החדשה, תמונת מצב עדכנית

זוסמן בראיון אחרי אימון קדם הדראפט בפילדלפיה

הכותב הוסיף על זוסמן ש"הוא מצטיין בעיקר בצד ההגנתי, ויוכל להפוך לסטופר הגנתי בעמדות 2 ו-3 עבור הקאבס. נכון שממוצעי הקליעה שלו לא טובים במיוחד, אבל הוא כן הפגין יד לא רעה בעבר, ונראה כמו תוספת הגנתית נחמדה עם לא מעט פוטנציאל".

שלא כמו קבוצות NBA רבות, את הקאבס ידריך בליגת הקיץ המאמן הראשי ג'ון ביליין. עוזרו יהיה ג'יי בי ביקרסטאף, שאימן את עומרי כספי בממפיס בעבר.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב צפויה לחדש את המו"מ עם דיאנדרה קיין וממתינה לאלכס טיוס

לכתבה המלאה

המשחקים של זוסמן בליגת הקיץ בסולט לייק סיטי

בין שני לשלישי, 2:00, נגד סן אנטוניו

בין שלישי לרביעי, 4:00, נגד יוטה

בין רביעי לחמישי, 2:00, נגד ממפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully