וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן יקבל חוזה חדש במכבי תל אביב? "קודם צריך לסגור את מי שלא מחזיקים בחוזה"

21.6.2019 / 15:30

הגארד שלא נבחר בדראפט ה-NBA מבוקש על ידי מספר קבוצות שירצו לראות אותו בליגת הקיץ, אך לא בטוח שיבחר לעשות כך. בינתיים עולה האפשרות שיזכה לחוזה גדול יותר במדי קבוצתו

צילום ועריכה: קובי אליהו

יובל זוסמן פספס הבוקר (שישי) הזדמנות להיכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורסל הישראלי כשלא נבחר בדראפט ה-NBA שנערך בברוקלין. ההערכות המוקדמות דיברו על כך שזוסמן ייבחר בין המקומות ה-50 ל-60 בדראפט, אך לבסוף שמו לא עלה בין הנבחרים. הוא כמובן לא מאבד את התקווה להפוך לישראלי השלישי ב-NBA, אחרי עומרי כספי וגל מקל, ויודע היטב שגם אילו היה נבחר בסיבוב השני - זה לא היה מבטיח לו חוזה, או עתיד בליגה הטובה בעולם, כשכזכור, גם דורון שפר, ליאור אליהו ויותם הלפרין נבחרו בעבר בסיבוב השני, ולא זכו לשחק ב-NBA.

כך או כך, אחרי כמה קיצים עמוסים במיוחד, לזוסמן תהיה האפשרות להעביר קיץ שקט יותר. הוא לא יהיה חלק מהנבחרת האולימפית של ישראל שתשחק בעוד שבועיים באוניברסיאדה, ולמרות התעניינות של מספר קבוצות שישחק במדיהן בליגת הקיץ של ה-NBA, לא ברור האם יבחר לעשות זאת.

עוד בנושא
חלום ה-NBA עדיין בחיים: יובל זוסמן לא הצליח להיבחר בדראפט
כצפוי: זאיון וויליאמסון נבחר ראשון על ידי ניו אורלינס. כל הבחירות

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. יוסי ציפקיס
חושבים קדימה. זוסמן ומכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

לזוסמן חוזה לעוד שנתיים במכבי תל אביב, חוזה שנחתם כשחזר לקבוצה ממכבי רעננה בקיץ 2017, ואחת המטרות המרכזיות שלו ושל אנשיו כעת היא לחתום על חוזה גדול יותר מבחינת השכר. אחד מאנשי מכבי תל אביב התייחס הבוקר לאפשרות כי הגארד יקבל חוזה חדש עוד הקיץ ואמר: "זה לא דבר לא אפשרי, אבל קודם צריך לסגור את ענייני השחקנים שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס התייחס השבוע לזוסמן כחלק מהליבה הישראלית שהוא רוצה שתמשיך בקבוצה, ואילו המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' סיפר כבר אחרי הזכייה באליפות על כך שירצה לראות אותו ממשיך: "נתנו לו הרבה דקות, השקענו בו הרבה עבודה והוא מתקדם בכל שנה. הוא עדיין צריך זמן, אני בטוח שבעונה הבאה הוא יהיה שחקן הרבה יותר טוב. אני מלא ביטחון שהוא יישאר איתנו גם אם הוא ייבחר בדראפט. כמובן שאם הוא ירצה ללכת ל-NBA אני אאחל לו בהצלחה, הוא תמיד יישאר השחקן שלנו", אמר וויצ'יץ' עוד לפני אי בחירתו של זוסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully