וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן לא נבחר בדראפט 2019

התחזיות ניבאו לפורוורד מכבי תל אביב בחירה בסוף הסיבוב השני, אבל זוסמן לא הצליח להשתחל בדראפט. הוא ינסה בכל זאת להיכנס ל-NBA דרך מחנות הקיץ, כפי שעשה גל מקל לפניו

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: טורונטו ראפטורס חוגגת את אליפות ה-NBA

אכזבה גדולה ליובל זוסמן, שלא נבחר הבוקר (שישי) בדראפט 2019. התחזיות ניבאו לישראלי של מכבי תל אביב בחירה לקראת סוף הסיבוב השני, אבל זה לא קרה, והמשמעות: זוסמן ינסה להרשים במחנות הקיץ ולהשתחל בכל זאת ל-NBA, כפי שעשה גל מקל לפניו.

כידוע, רק בחירה בסיבוב הראשון בדראפט מבטיחה חוזה ב-NBA. גם שחקנים ישראלים כמו דורון שפר, יותם הלפרין וליאור אליהו, לדוגמה, נבחרו בעבר בסיבוב השני בדראפט, אבל לא הגיעו בסוף ל-NBA. למעשה, אנשי מקצוע רבים טוענים שעדיף להישאר שחקן חופשי מאשר להיבחר בסיבוב השני, מאחר שזה מגביל את האפשרויות של השחקן, וזאת מפני שקבוצה אחת רק מחזיקה בזכויות עליו. זוסמן זוכר, למשל, שגל מקל לא נבחר בדראפט, אבל כן הצליח להגשים את החלום לשחק ב-NBA, בניגוד לשלושת הישראלים האחרים שכן נבחרו בדראפט בסיבוב השני.

בעונה שעברה זוסמן העמיד בליגה הישראלית ממוצעים של 7.4 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים ב-24 דקות, ובפלייאוף עלה ל-10.0 נקודות בממוצע. ביורוליג רשם בעונה שעברה ממוצעים של 3.0 נקודות ו-1.3 אסיסטים ב-15 דקות. הוא כיכב בנבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה והרשים אנשי מקצוע רבים, אבל לא הצליח להשתחל לבין 60 הבחירות.

עוד לפני הדראפט זוסמן אמר: "אין לי לחץ, אני בטוח בעצמי שעשיתי את הטוב ביותר שלי וכל השאר לא תלוי בי. אם זה יקרה אני אשמח מאוד ואם לא זה ייתן לי עוד יותר מוטיבציה להמשיך. צריך להישאר חזק בראש גם אם זה קורה וגם אם לא", אמר זוסמן עם נחיתתו בישראל, "האימונים היו אינטנסיביים, רוצים לראות כמה אתה חזק מנטלית ופיזית. יש שם שחקנים חזקים מאוד. ההמשך מאוד תלוי בדראפט כי דברים יכולים להשתנות ברגע האחרון. אני שלם עם עצמי, עם האימונים האלה שעשיתי פה וגם במשך העונה כולה עשיתי את הטוב ביותר שלי כדי להגיע לזה, אני מאוד רוצה להגיע לשם. מחזיק אצבעות".

עוד בנושא
לבחור אחרת: טורונטו, בוסטון וסימני השאלה החדשים סביב הדראפט
עדיף ללכת לבחירות חוזרות: עשר הבחירות הגרועות בתולדות דראפט ה-NBA

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
זוסמן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully