וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן ישחק עם קליבלנד בליגת הקיץ

27.6.2019 / 20:48

גארד מכבי תל אביב שלא נבחר בדראפט עדיין לא מוותר על חלום ה-NBA וישחק תחת ג'ון בייליין בליגת הקיץ בסולט לייק סיטי, בתקווה להשיג חוזה בליגה הטובה בעולם. המשחק הראשון: ב-1 ביולי מול סן אנטוניו

ONE

בווידאו: תקציר גמר הפיינל פור

יובל זוסמן אמנם לא נבחר בדראפט האחרון, אבל הוא עדיין לא מוכן לוותר על חלום ה-NBA שלו. הערב (חמישי) פרסמה קליבלנד את הסגל שלה לליגת הקיץ הקרובה, ובה התברר כי שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב יהיה חלק ממנה. כעת ינסה ללכת בדרכו של גל מקל, שגם כן לא נבחר בדראפט אבל הרשים בליגות הקיץ והצליח לפלס את דרכו לליגה הטובה בעולם, ולחוזה בדאלאס. לזוסמן חוזה לעוד שנתיים במכבי תל אביב, ולא מן הנמנע כי הצהובים ינסו לפתוח אותו ולהגיש לו חוזה חדש ומשודרג.

מדובר בליגת הקיץ הראשונה של ה-NBA. זוסמן ישחק תחת המאמן החדש של הקאבלירס ג'ון בייליין ועוזרו ג'יי בי ביקרסטאף (שאימן את עומרי כספי בממפיס אשתקד). משחקו הראשון יהיה כבר ב-1 ביולי מול סן אנטוניו, למחרת יפגוש ביחד עם חבריו החדשים את יוטה וב-3 ביולי את ממפיס. יש לציין כי לירון פנאן משמשת, בין היתר, כמקשרת בין הקאבלירס לקבוצת הפיתוח של המועדון, קנטון צ'ארג', ואולי גם זה יסייע לזוסמן להגשים את החלום ולהפוך לישראלי השלישי ב-NBA.

השם הבולט בסגל של הקאבס לליגת הקיץ הוא דריוס גרלנד, שנבחר חמישי בדראפט האחרון ובמועדון כבר תולים בו תקוות גדולות. גם דילן ווינדלר שנבחר 26 וקווין פורטר ג'וניור שנבחר במקום ה-30 בדראפט האחרון ירכזו לא מעט מתשומת הלב. בסך הכל, מונה הסגל של הקאבלירס 16 שחקנים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב צפויה לחדש את המו"מ עם דיאנדרה קיין וממתינה לאלכס טיוס
עונה חמישית בצהוב-כחול: ג'ייק כהן האריך חוזה במכבי תל אביב
עוד גארד אמריקאי בדרך? דניאל המילטון מועמד למכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. יוסי ציפקיס
ממשיך לחלום. זוסמן/יוסי ציפקיס

"אין לי לחץ, אני בטוח בעצמי שעשיתי את הטוב ביותר שלי וכל השאר לא תלוי בי", אמר זוסמן לפני הדראפט. "אם זה יקרה אני אשמח מאוד ואם לא זה ייתן לי עוד יותר מוטיבציה להמשיך. צריך להישאר חזק בראש גם אם זה קורה וגם אם לא. האימונים היו אינטנסיביים, רוצים לראות כמה אתה חזק מנטלית ופיזית. יש שם שחקנים חזקים מאוד. ההמשך מאוד תלוי בדראפט כי דברים יכולים להשתנות ברגע האחרון. אני שלם עם עצמי, עם האימונים האלה שעשיתי פה וגם במשך העונה כולה עשיתי את הטוב ביותר שלי כדי להגיע לזה, אני מאוד רוצה להגיע לשם. מחזיק אצבעות".

"נתנו לו הרבה דקות, השקענו בו הרבה עבודה והוא מתקדם בכל שנה", אמר לפני כשבועיים ניקולה וויצ'יץ'. "הוא עדיין צריך זמן, אני בטוח שבעונה הבאה הוא יהיה שחקן הרבה יותר טוב. אני מלא ביטחון שהוא יישאר איתנו גם אם הוא ייבחר בדראפט. כמובן שאם הוא ירצה ללכת ל-NBA אני אאחל לו בהצלחה, הוא תמיד יישאר השחקן שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully