וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסטבורן: קרולינה פלישקובה אלופת הנשים, טיילור פריץ אלוף הגברים

הצ'כית (3) השלימה טורניר שלם בלי לשמוט אף מערכה עם 1:6, 4:6 על אנג'ליק קרבר בגמר. האמריקאי בן ה-21 ניצח את בן ארצו סם קוורי 3:6, 4:6

עריכת וידאו: מתן חדד

טורניר ההכנה האחרון לווימבלדון, הנערך באיסטבורן (סך פרסים: 998 אלף דולר), הגיע הערב (שבת) לסיומו עם ניצחונה של קרולינה פלישקובה בגמר על אנג'ליק קרבר, עם 1:6, 4:6.

המדורגת שלישית בעולם סגרה טורניר שלם בו לא שמטה אף מערכה ואותתה שכדאי לקחת אותה ברצינות גם עם פתיחת הגרנד סלאם המיתולוגי באול אינגלנד קלאב. 29 דקות בלבד לקחו לה לסיים את המערכה הראשונה על חשבון האלופה היוצאת, שהתעוררה בסט השני אבל גם זה לא הספיק. הצ'כית חגגה זכייה שנייה בשלוש השנים האחרונות באיסטבורן, ותקווה להמשיך בכושר הנהדר גם בווימבלדון, טורניר בו מעולם לא צלחה את שלב חצי הגמר. בכך, כאמור, סגרה פלישקובה טורניר מוחץ במיוחד מבחינתה. שימו לב למאזן המערכות שלה באיסטבורן: 3:6, 3:6, 1:6, 2:6, 2:6, 0:6, 1:6, 2:6, 1:6, 4:6.

אצל הגברים היה זה טיילור פריץ, שחגג תואר ATP ראשון בקריירה. האמריקאי בן ה-21 ניצח את בן ארצו סם קוורי 3:6, 4:6 אחרי 61 דקות, בגמר הכל-אמריקאי הראשון בתולדות הטורניר. "זה מדהים, אני כמעט לא מסוגל להאמין", אמר פריץ. "הייתי צריך להיות בשיאי כדי לנצח. חלמתי על זה מאז שהצטרפתי לסבב".

עוד בנושא:

האוצר הכי שמור של עולם הטניס: על שליטת הטופ 4 בווימבלדון
ווימבלדון: קורי גוף בת ה-15 תשחק מול ונוס בת ה-39, פדרר מול נדאל בחצי?
שוברי השוויון: על הגבלת אורך משחקי הטניס בטורנירי גרנד סלאם

הטניסאית קרולינה פלישקובה. רויטרס
בלתי עצירה. פלישקובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully