וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: קורי גוף בת ה-15 תשחק מול ונוס בת ה-39, פדרר מול נדאל בחצי?

פיקנטריה בסיבוב הראשון בלונדון: הכי מבוגרת בטורניר מול הצעירה אי פעם. נדאל ופדרר יוכלו להיפגש בחצי הגמר, קיריוס מחכה לספרדי בסיבוב השני

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: האלוף דג'וקוביץ' מתכונן לטורניר

הגרלת טורניר ווימבלדון שנערכה היום (שישי) קבעה שרוג'ר פדרר, אלוף הטורניר שמונה פעמים בעבר, יחל את דרכו בסיבוב הראשון מול הדרום אפריקני לויד האריס, המדורג 87 בעולם. רפאל נדאל יפתח מול יואיצ'י סוגיטה, ואם ינצח הוא צפוי לפגוש בסיבוב השני את ניק קיריוס למפגש פיקנטי - לאור המתיחות הגדולה ביניהם והאמירות הבוטות שלהם זה על זה. האלוף המכהן נובאק דגו'וקביץ' פותח מול פיליפ קולשרייבר. פדרר ונדאל באותו צד של ההגרלה, ועשויים להיפגש בחצי הגמר.

על פי הדירוג, אם לא יהיו הפתעות, אלה הם משחקי רבע הגמר האפשריים:
נובאק דג'וקוביץ' - סטפנוס ציציפאס
קווין אנדרסון - אלכסנדר זברב
דומיניק תים - רפאל נדאל
קיי נישיקורי - רוג'ר פדרר

גם בהגרלת הנשים קיבלנו פיקנטריה נפלאה: הטניסאית המבוגרת ביותר בהגרלה הראשית, ונוס וויליאמס בת ה-39, בעבר אלופת ווימבלדון חמש פעמים, תחל את דרכה בטורניר בסיבוב הראשון מול המתמודדת הכי צעירה בעידן המודרני בווימבלדון, קורי גוף בת ה-15.

לפני ההגרלה גוף סיפרה על ההערצה שלה לאחיות: "סרינה וויליאמס היא הסיבה שאבא שלי קנה לי מחבט. לא אכפת לי מול מי אוגרל, אבל הלוואי שאזכה לשחק מול סרינה. אם אשחק מול אחת מהאחיות וויליאמס, זה יהיה חלום שמתגשם". אגב, את הופעת הבכורה שלה בווימבלדון רשמה ונוס ב-1997 - שבע שנים לפני שגוף נולדה.

רפאל נדאל עם רוג'ר פדרר בשנת 2005. STEVE MITCHELL, AP
בדרך לעוד מפגש? פדרר ונדאל/AP, STEVE MITCHELL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully