וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל הודח מאקפולקו על ידי ניק קיריוס ותקף: "הוא חסר כבוד"

המדורג 1 בעולם פספס שלוש נקודות משחק והפסיד 3:6, 7:6 (2), 7:6 (6) בשמינית הגמר. בסיום לחץ את היד של יריבו בקרירות וביקר אותו במסע"ת. דודי סלע ניצח ברבע הגמר ביוקוהמה

רפאל נדאל. AP
לילה סוער במקסיקו. נדאל/AP

הופעה חלשה למדורגים 1 בגברים ובנשים בטורניר אקפולקו. המדורג 1 בגברים רפאל נדאל הודח הלילה (בין רביעי לחמישי) מהטורניר כבר בשמינית הגמר, אחרי הפסד 3:6, 7:6 (2), 7:6 (6) לניק קיריוס (72 בעולם). השור ממאיורקה, שאקפולקו היה הטורניר הראשון בו הוא לוקח חלק מאז ההפסד לנובאק ג'וקוביץ' בגמר אליפות אוסטרליה, כבר היה בעמדת ניצחון על האוסטרלי הסורר, אבל איבד שלוש נקודות משחק (אחרי שהוליך 3:6 בשבובר השוויון של המערכה המכרעת) ובסופו של דבר נכנע אחרי קצת יותר משלוש שעות.

כרגיל אצל קיריוס, המשחק לווה בכעס ותלונות לשופט, שבשלב מסוים גררו קריאות בוז מהקהל באקפולקו. במהלך המשחק התלונן קיריוס גם על ההתנהלות של נדאל, ובתגובה נדאל נראה כעוס בסיום, לחץ את ידו של האוסטרלי בקרירות, והפתיע כשתקף אותו במסיבת העיתונאים.

"ניק קיריוס טניסאי עם פוטנציאל עצום, הוא כישרון ענק שיכול לזכות בתארי גרנד סלאם ולהגיע למקום הראשון בדירוג העולמי. יחד עם זאת, הוא חסר כבוד כלפי הקהל, כלפי היריבים שלו וגם כלפי עצמו, ובגלל זה הוא במצב הזה", אמר נדאל.

כאמור, נדאל לא היה המדורג 1 היחיד שסבל מיום חלש. גם סלואן סטיבנס, המדורגת 1 בנשים, נוצחה 6:3, 6:3 במפתיע על ידי ביאטריז חדד מאיה הברזילאית, המדורגת 172 בעולם.

עוד הלילה בטניס העולמי: דודי סלע העפיל לרבע גמר צ'לנג'ר יוקוהמה, אחרי ניצחון 3:6, 1:6 על הסלובני המדורג 203 בעולם בלאז' רולה.

צפו ברגעי ההכרעה

ניק קיריוס, טניסאי אוסטרלי. AP
שוב עורר פרובוקציות. קיריוס חוגג את הניצחון בהפגנתיות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully