וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר איסטבורן: קרולינה פלישקובה הרשימה בדרך לגמר, אנג'ליק קרבר עלתה בלי לשחק

הצ'כית (3 בעולם) עברה ללא בעיות את קיקי ברטנס עם 1:6, 2:6 ותפגוש בגמר את אלופת ווימבלדון הגרמנייה שנהנתה מפרישתה של אונס ג'אבור. דרבי אמריקאי בין סם קוורי לטיילור פריץ בגמר הגברים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: נובאק דג'וקוביץ' לקראת ווימבלדון

שלושה ימים לפני פתיחת טורניר ווימבלדון, האלופה המכהנת אנג'ליק קרבר עלתה היום (שישי) לגמר טורניר ההכנה באיסטבורן ללא משחק. קרבר (5 בעולם) התקדמה לגמר בעקבות פרישתה של יריבתה הטוניסאית אונס ג'אבור ותיאבק על התואר מול קרולינה פלישקובה (3 בעולם), שהרשימה עם 1:6, 2:6 מול קיקי ברטנס ההולנדית תוך פחות משעה.

קרבר הגרמנייה רוצה זכייה ראשונה באיסטבורן, אחרי שהפסידה בגמר ב-2012 וגם ב-2014. פלישקובה, שסיפקה שבירה מהירה מול ברטנס, הוסיפה עוד אחת וחתמה עם אייס, לקחה חמישה משחקונים במערכה השנייה ומקווה להשיג תואר שלישי ב-2019 שיציב אותה כאחת המועמדות לזכות בווימבלדון.

עוד בנושא:
שוברי השוויון: על הגבלת אורך משחקי הטניס בטורנירי גרנד סלאם
בארטי, ראיתי, ניצחתי: אשלי בארטי מכוונת לזכייה גם בווימבלדון
הרי האנדי: בחזרה למסע שעבר אנדי מארי בדרך לזכייה בווימבלדון

קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
טיול לגמר. קרולינה פלישקובה/רויטרס

אצל הגברים, סם קוורי האמריקאי (79 בעולם) עלה לגמר אחרי משחק שארך כמעט שעתיים ובסופו ניצח 3:6, 7:6 (4), 3:6 את תומאס פביאנו (102 בעולם). האיטלקי לא הצליח לשבור אפילו פעם אחת לאורך המשחק, בעוד האמריקאי עשה את זה פעמיים ומחר יפגוש לדרבי את בן ארצו טיילור פריץ. הטניסאי בן ה-21 (42 בעולם) נזקק לשובר שוויון ארוך כדי לנצח במערכה הראשונה 6:7 (10) והשלים את העלייה לגמר עם 3:6 במערכה השנייה מול המקומי קייל אדמונד (31 בעולם ו-3 בטורניר).

סם קוורי טניסאי אמריקאי. רויטרס
לא נשבר. סם קוורי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully