וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ז'ואאו פליקס: "הבן שלי כבר דיבר עם דייגו סימאונה"

אתלטיקו מדריד מחכה לתשובה מבנפיקה בנוגע להצעה בסך 126 מיליון יורו ומצפה לראות את היהלום הפורטוגלי מתייצב לאימון ראשון ב-7 ביולי. אביו: "בקרוב הכול ייפתר"

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: פרננדו טורס הפורש

פרויקט ז'ואאו פליקס באתלטיקו מדריד כבר בעיצומו. בנפיקה טרם השיבה בנוגע להצעת 126 מיליון היורו שהגישו הקולצ'ונרוס אמש (רביעי) על הכוכב העולה של הכדורגל האירופי ושום דבר עדיין לא מובטח, אבל באתלטיקו כבר ערוכים לכך שהפורטוגלי הצעיר יצטרף לסגל ב-7 ביולי. האימונים יחלו רשמית שלושה ימים קודם לכן, אבל פליקס עתיד להצטרף עם יתר השחקנים הבינלאומיים ביום ראשון.

עוד בנושא:
סגן נשיא ברצלונה מאשר: "ניימאר רוצה לחזור, אבל עוד לא דנו בזה"
אביו של מואיז קן: "הבית שלו זה אינטר ולשם הוא צריך לעבור"
העברות בעולם: ז'ואן ז'ורדן בסביליה, סוכמה העברת טאנגי אנדומבלה לטוטנהאם

ז'ואאו פליקס שחקן נבחרת פורטוגל עם הגביע של ליגת האומות. GettyImages
כבר הספיק להניף גביע עם הנבחרת. ז'ואאו פליקס/GettyImages

פליקס לא דיבר היום עם התקשורת כשהגיע לקבל את תואר שגריר העיר שלו ויסאו, אבל אביו קרלוס סקיירה הבהיר: "הבן שלי כבר דיבר עם דייגו סימאונה. אני לא יודע על מה, הם לא סיפרו לי... ז'ואאו תמיד לוקח דברים ברצינות, זה האופי שלו. כך הוא היה בגיל 10, הוא לא השתנה ואני מקווה שגם לא ישתנה. בעזרת התמיכה שלנו, הוא יהיה מוכן לכל מה שיבוא. אלה החיים שבחר לעצמו והוא ימשיך להצליח, כמו שעשה עד עכשיו. הוא צריך לדאוג רק להתאמן טוב ולשחק".

על פי הסכומים, פליקס יהיה כמובן השחקן היקר בתולדות אתלטיקו מדריד והרביעי היקר בהיסטוריה. על כך אמר אביו: "הסכומים לא מדויקים. לפעמים אנשים מוסרים מספרים נכונים ולפעמים כאלה שלא קשורים למציאות. אבל זו העבודה שלכם. אתלטיקו היא אחת האופציות המובילות, בקרוב הכול ייפתר. אם נלך לשם, זה מועדון גדול. קודם נהנה מכמה ימי חופש".

הכוכב הצעיר, שפרץ העונה ובגדול בעונה אדירה במהלכה כבש 20 שערים ובישל 11 נוספים ב-43 משחקים בכל המסגרות, הוא אחד מהשמות החמים של חלון ההעברות. כל הגדולות של אירופה התעניינו בפורטוגלי שהוביל את בנפיקה לזכייה באליפות, אבל הקולצ'ונרוס הם היחידים בינתיים שהסכימו לשלם את סעיף השחרור שלו, בתקווה להפוך אותו ליורש של אנטואן גריזמן ולכוכב החדש של המועדון. פליקס ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת פורטוגל בתחילת החודש, במשחק חצי גמר ליגת האומות נגד שוויץ בפורטו, וגם זכה איתה בתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully