וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של מואיז קן: "הבית שלו זה אינטר ולשם הוא צריך לעבור"

ביורו ז'אן קן סיפר: "מואיז לא יעבור קבוצה בלי להתייעץ איתי וכשזה יקרה, אמליץ לו על אינטר. זו הקבוצה אותה אהד כילד"

עריכה: מתן חדד

אביו של מואיז קן שוב עלה לכותרות באיטליה, הפעם אחרי שטען ש"אינטר היא הבית של בני". ביורו-ז'אן שהתגרש מאמו של חלוץ יובנטוס כשזה היה בן ארבע, מפציע מפעם לפעם עם כותרות שמואיז הצעיר לא ממש אוהב. וכנראה שזו עוד אחת מהפעמים הללו.

ביורו-ז'אן סיפר: "הכל התחיל כשהסתובבתי עם מואיז בשוק ועברנו ליד דוכן עם חולצות כדורגל. אמרתי לו לבחור אחת והוא מיד בחר בזו של אובפמי מרטינס במדי הנראזורי. אינטר היא הבית שלו, זו הקבוצה בה הוא בחר כילד, אני בטוח שהוא היה רוצה לעבור אליה".

בימים האחרונים נטען שקן יעבור לאייאקס כחלק מעסקת מתייס דה ליכט והאב המשיך: "אם אינטר תציע למואיז יותר ממה שהוא מרוויח כרגע, אני משוכנע שהוא ינסה לעבור אליה. כשהוא שיחק בטורינו כילד הוא תמיד אמר לי: 'אחרי טורו, תיקח אותי לאינטר'. קראתי שיכול להיות שהוא יעבור לאייאקס, אבל זה לא יקרה בלי שמואיז יתייעץ איתי. וכשזה יקרה, אני אייעץ לו לעבור לאינטר ולא להולנד".

קן בן ה-19 ערך הופעת בכורה במדי יובנטוס בגיל 16 ו-23 ימים והוא יליד 2000 הראשון שלבש את חולצת הפסים. בחודשים האחרונים של העונה החולפת הוא פרץ עם שערים חשובים בליגה ובמדי הנבחרת הבוגרת של איטליה, והתקשורת המקומית למדה להכיר מקרוב גם את אביו השנוי במחלוקת.

במרץ האחרון האב הכריז שיובנטוס חייבת לו שני טרקטורים כחלק מהסכם ישן. קן שגדל עם אמו, לא אהב את הרעש שיוצר אביו וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "טרקטורים? אני לא יודע על מה הוא מדבר... אני הגבר שאני היום הודות לאמא שלי. לעולם אל תשכח את האדם שהאכיל אותך".

מואיז קן שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
האריץ את אובפמי מרטינס. קן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully