וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיסטוריה בדרך? איטליה מתלהבת ממואיז קן, היורש של מריו באלוטלי

מואיז קן בן ה-16 נכלל בסגל של יובנטוס ועשוי להפוך ליליד 2000 הראשון שמשחק בסריה א'. סיטי וארסנל עוקבות וסוכנו מינו ראיולה משוכנע: "הוא יכול להפוך למספר 1". צפו בביצועיו

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של מואיז קן

חובבי הכדורגל האיטלקי עשויים לחזות הערב (שבת) בהיסטוריה, זאת אם מואיז קן יקבל דקות במדי יובנטוס, ובכך יהפוך ליליד 2000 הראשון שמשחק בסריה א'. בינתיים, באיטליה לא מפסיקים להתלהב מהנער בן ה-16 שנכלל בסגל של מסימיליאנו אלגרי וכבר הוכתר כ"מריו באלוטלי הבא".

בדומה לבאלוטלי, גם קן נולד באיטליה להורים ממוצא אפריקאי (במקרה שלו, חוף השנהב). לשניהם יש גם את אותו הסוכן - מינו ראיולה, המייצג גם את שוערה המוכשר של מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה ואת פול פוגבה. "מלבד הדברים הטפשיים שהוא עושה, אני מאוד אוהב אותו כשחקן", אמר קן על חלוץ ניס.

בשל גילו הצעיר, החלוץ בן ה-16 עדיין לא רשאי לחתום על חוזה מקצועני, אך ראיולה צפוי לדאוג גם לזה בקרוב. על פי דיווחים, סוכן העל מוכן שהיהלום יחתום לשלוש שנים רק אם יובנטוס תסכים להשאיל אותו לעונת התחשלות בחו"ל, ככל הנראה בהולנד או בלגיה.

מספריו של קן בשנים האחרונות היו נהדרים. בקבוצה עד גיל 15 הבקיע 21 שערים ב-10 משחקים, בקבוצה עד גיל 17 כבש 14 שערים ב-15 משחקים, ואשתקד הנער שחגג יום הולדת 16 בחודש פברואר מצא את הרשת 24 פעמים ב-25 משחקים. העונה כבש חמישה שערים בחמש הופעות עבור קבוצת הנוער, כולל שניים בליגת האלופות לנוער, והוקפץ לקבוצה עד גיל 19. "אני רגיל לשחק עם שחקנים מבוגרים ממני. זה לא קשה לי", אמר החלוץ, שכבר סומן על ידי מנצ'סטר סיטי וארסנל.

כשהתבקש ראיולה לסמן עסקה גדולה אחת ב-2017, השיב: "קן, ולא רק בגלל שאני הסוכן שלו. הוא רק בן 16, אבל אם ימשיך כך יהיה מספר 1. הוא יכול להיות אחד הכוכבים הגדולים ביובנטוס. יש לו כישרון, מבנה פיזי ואופי. הנחישות שלו מפחידה".

עוד בנושא:

היסטוריה ביובנטוס: מואיז קן בן ה-16 יהיה בסגל מול אודינזה

חלוץ נבחרת הנערים של איטליה מואיז קן. GettyImages
דקות בכורה כבר הערב? מואיז קן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully