וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.6: ז'ואן ז'ורדן בסביליה, סוכמה העברת טאנגי אנדומבלה לטוטנהאם

האנדלוסים הוסיפו עוד רכש אחרי דאבור ודייגו קרלוס, ליון תקבל מהתרנגולים 62 מיליון יורו עם אפשרות להגיע ל-75 מיליון. נטו חתם בברצלונה, רכש גם לליברפול

פלייר פרננדו טורס/עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* ברצלונה הודיעה על צירופו של השוער הברזילאי נטו. השוער בן ה-29 בעצם החליף קבוצות עם יספר סילסן, שחתם בוולנסיה. ברצלונה תשלם לוולנסיה 26 מיליון יורו והסכום עשוי לצמוח בעתיד ל-35 מיליון. נטו שיחק לפני כן באתלטיקו פרנאנסה, פיורנטינה, יובנטוס וכאמור ולנסיה.

* ברכות לליברפול על רכש ראשון בקיץ. אלופת אירופה השלימה את רכישתו של בלם זוולה (תמורת כ-2 מיליון יורו), ספ ואן דן ברח, שנחשב לאחד משחקני העתיד של הכדורגל ההולנדי. ואן דן ברח בן ה-17 כבר הספיק לערוך 22 הופעות בליגה הבכירה בהולנד ולשבור את שיאו של קלרנס סיידורף כשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-10 הופעות. הוא נחשב לבלם מאוד מהיר ולמרות שבליברפול מתכננים שישחק תחילה בנוער, אף אחד לא יתפלא אם הוא יצבור דקות בבוגרים במרוצת העונה הקרובה.

* סביליה ביצעה רכש שלישי לקיץ זה, אחרי מונס דאבור והבלם דייגו קרלוס, כשהחתימה לארבע שנים את הקשר ז'ואן ז'ורדן בן ה-25 מאייבר. כמו בשני המקרים הקודמים, גם הפעם סכום ההעברה מוערך בכ-15 מיליון יורו.

* איינטרכט פרנקפורט החתימה את הקשר ג'יבריל סו (22), קשר נבחרת שוויץ והאלופה יאנג בויז ברן, שתקבל עבורו כ-9 מיליון יורו. החוזה הוא עד 2024.

* אוסאסונה רכשה מסן לורנסו את הקשר ההתקפי צ'ימי אווילה תמורת 5.5 מיליון יורו. הארגנטינאי בן ה-25 הרשים בליגה הספרדית בעונה שעברה, אז שיחק כמושאל בווסקה.

* העולה החדשה לבונדסליגה, אוניון ברלין, צירפה את שחקן הכנף האקספלוסיבי שראלדו בקר. ההולנדי בן ה-24 הבריק בדן האח בעונה שעברה עם 7 שערים ו-10 בישולים.

* פ.ס.וו איינדהובן החתימה את השוער רובין רויטר. ההולנדי בן ה-32 סיים את חוזהו בסנדרלנד אחרי שנתיים לא מוצלחות.

שמועות

* ריאל מדריד היא אחת הקבוצות המביעות עניין בכוכב העולה של אייאקס דוני ואן דה בק. על פי התקשורת ההולנדית, הקבוצה מאמסטרדם תדרוש 50-60 מיליון יורו עבורו.

* בספרד טוענים שאתלטיקו מדריד הצטרפה למירוץ אחר חאמס רודריגס, שעשוי להישאר בבירת ספרד ולחצות את הכביש. נאפולי ממשיכה להיות הפייבוריטית להחתימו.

* בצרפת מדווחים על סיכום שהושג בין טוטנהאם וליון לגבי רכישת טאנגי אנדומבלה. קשר נבחרת צרפת בן ה-22 יימכר ב-62 מיליון יורו, כאשר עם הבונוסים יוכל להגיע סכום ההעברה עד ל-75 מיליון.

* פריס סן ז'רמן הגישה למילאן הצעה ראשונית מגוחכת בסך 20 מיליון יורו על ג'אנלואיג'י דונארומה, הרוסונרי דחו אותה, ואלופת צרפת עשויה להציע כעת 50 מיליון יורו.

* על פי "לאקיפ", אלופת צרפת תודיע בשבוע הבא על החתמת שני קשרים ספרדים: אנדר הררה ופאבלו סראביה.

* מתייס דה ליכט סיכם את תנאיו הכספיים ביובנטוס עד 2024 וירוויח 12 מיליון יורו לעונה (8 מיליון שכר בסיס ועוד 4 מיליון בבונוסים). אל החוזה שלו יוכנס סעיף שחרור שיעמוד על סביב 150 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* על פי "מארקה", פפ גווארדיולה רוצה לשקם את איסקו הדועך ונחוש להחתימו על תקן יורשו של דויד סילבה. על פי הדיווח, מנצ'סטר סיטי תיעתר לבקשתו לשלם את סעיף השחרור של איסקו מריאל מדריד - המוערך בכ-80 מיליון יורו.

* אינטר תציע למנצ'סטר יונייטד 10 מיליון יורו עבור שאילת רומלו לוקאקו לשתי עונות וסעיף מחייב על סך 60 מיליון יורו לרכישת החלוץ הבלגי. כלומר, בסך הכול הנראזורי ישלמו 70 מיליון יורו עבור לוקאקו בשלוש שנים. לוקאקו עצמו מעוניין לעבור לאינטר, אולם כרגע השדים האדומים מסרבים.

* ייתכן שארסנל תצטרך למכור את פייר אמריק אובמיאנג על מנת לרכוש את ווילפריד זאהה. התותחנים היו משוכנעים שיצליחו להחתים את זאהה אם יעלו לליגת האלופות, אבל בשל ההפסד לצ'לסי בגמר הליגה האירופית, נראה שלא יצליחו לממן את ההעברה. על פי הדיווחים האחרונים, ארסנל עשויה לשלם 80 מיליון ליש"ט תמורת זאהה.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
יימכר כדי לממן את רכישת זאהה? אובמיאנג/רויטרס

* איוסה פרס רוצה לעזוב את ניוקאסל בשל העזיבה של רפא בניטס. מי שמעוניינת בספרדי היא ולנסיה, שצפויה לשלם 22 מיליון ליש"ט בתמורה.

* מארק קוקורייה עשוי לעבור לבורוסיה מנשנגלדבאך. מגן אייבר, שנרכש על ידה מברצלונה תמורת 2 מיליון יורו אחרי שהושאל אליה במהלך העונה החולפת, עשוי להצטרף אל הסייחים.

* טוטנהאם קרובה לרכוש את הקיצוני האנגלי בן ה-18 ג'ק קלארק מלידס. התרנגולים צפויים לשלם 8.5 מיליון ליש"ט עליו.

* לוקאס טוריירה דיבר על האפשרות שיעזוב את ארסנל לטובת מילאן ואמר: "אף אחד ממילאן לא דיבר איתי. אני שחקן ארסנל ושמח להיות חלק ממנה. ההסתגלות הייתה לא קלה, אבל אני חושב רק על הקבוצה ושמח להיות בה".

* מילאן החלה בשיחות עם ריאל מדריד כדי לנסות לשאול את תאו הרננדז. הבלאנקוס מעוניינים להשאיל את המגן השמאלי, שבילה את העונה החולפת בהשאלה בריאל סוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully